• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

oj sorry min mail är il_socko@yahoo.com INTE i_socko...[på facebook alltså]

Jucea: Men fy! Jag förstår att du känner dig reserverad gentemot honom...

jag kör pekfingervlsen M leker med ena hanen som hon gillar att göra innan hon somnar

Rimfo: Synd att ena inte gillar skaldjur annars är Bouillabaisse MYCKET gott och lätt att göra. Men kanske Avocadosoppa? Eller en laxlasagne? *Försöker komma på något som är lätt att göra till många...

Luzor: Hua, stackars lilltjejen, men vad skönt att hon "fått det gjort" (att man bara får vattkoppor en gång?!) Hur gammal är hon nu? M äter fortfarande flera gånger per natt!

Angående alkohol..Jag blir less om A tar två folkisar :-P.. Han vart ju lite lullig en helg då det varit firmafest. Inte alls full utan bara lullig och jag vart skit sur.
    Jag har fått jättesvårt för alkohol sedan My kom. Vill inte alls ha det kring mig, samtidigt som jag ibland skulle vilja ta ett glas vin. Men gör jag det får jag inte alls den njutning jag vill ha för jag har fått sådant problem med det. Hoppas det är en övergående fas för ett glas till helgsmaten längtar jag efter. Men ett "festande" har jag lämnat och OJ vad skönt det är. Skönt också att A är på samma sida, annars hade det blivit tufft om han velat festa som vi gjorde för tre år sedan!

• BebisVagga

fick till en bra bild.. Givetvis fick han ingen redbull men bilden blev kul
  • luzorsus

hallonsocka: Myra blir 5 månader imorgon.

Marelds: varför skulle inte gröt vara ett bra sistamål för?

• luzorsus

hallonsocka: Myra blir 5 månader imorgon.

Marelds: varför skulle inte gröt vara ett bra sistamål för?

• KaOl

mareld: skaldjur... åh gud så gott *drägglar*
    vad är det för nattblöja ni använder? måns lyckas kissa ner sig var och varannan natt så jag tar tacksamt emot tips!!

stackars måns har blivit lite hård i magen av de senaste smakisarna så idag var han såå jätteledsen helt otröstlig i över en halvtimme (låter ju inte så mkt nu när jag skriver det, märker jag, men han skriker typ ALDRIG mer än några minuter så för oss var det länge..).

vt hihihi jaaa det ryms mkt spya i den lille killen (hohoho ni skulle ha hört J... det rann spya ner över hans bröst, mage och vidare neråt till de ädlare delarna.. han var helt förtvivlad. gissa om jag skrattade )

• Vilda Tiger

KaOl
    Hahahaaa! Över hela paketet! Hihiiii....

Hallon
    Ja, det undrar jag med. Varför inte gröt som sista mål? Jag funderar på att prova Carinas knep att ge mannagrynsvälling i flaskan och se om Lyckeli sover längre på det.

Ja, det blev en kvällspromenad med, så jag fick ihop mina steg idag med! Ikväll ska jag baka bröd och så ska jag mumsa på melon och kiwi med blåbärssojayoghurt. Gott!

• Vilda Tiger

Måste bara berätta: Lyckeli har börjat suga på sin underläpp då och då. Gör era det?! Det ser skitfånigt ut!!! Jag skrattar varenda gång. Och så har hon kommit på hur man tar av Marcus hans glasögon och blir aplycklig varje gång  hon lyckas. Busunge!

Svar på tråden Augustibebisar 2008