• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Pling84

Vill bara berätta om Måns superrädsla för män just nu. Så fort vi träffar nån kompis så gallskriker han om killarna tittar på honom. Även när farmor gör det, han har ju aldrig gillat henne med idag var det verkligen extremt. Har aldrig hört han skrika så. Vet att de kan bli så under perioder. Men vi blev så förvånade eftersom han är på så strålande humör annars.´

Nu har han sovit i 3½ timme själv. Väntar på att han ska vakna och vilja ha mat. har märkt att han vaknar när jag lägger mig med honom på kvällen. Så idag tänkte jag avvakta och se hur lång tid det tar innan han ropar på mig.

Köpte för övrigt en sovpåse, typ en grobag, men han gillar den inte. Har nån av erat på det?

• 3 barns mamma84
    Svar på #4771
    Tycker du att man ska skaffa en sån eller ska man låta det va när han händå kan hålla sig och sitta ett bra tag själv?

För ibland känns det att det känns onödigt :-/

Vilda:du denndära sitt stolen du har på lycekli var har du hittat den vill OXÅ HA
  • Vilda Tiger

Carina
    Den är ju Ellys (Lanas). Hon ska snart få tillbaka den.

Pling
    Det funkade bra för L då vi hade det.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Lana

När era barn sitter sitter de utan stöd då?För Elly sitter själv fast hon håller händerna i golvet som stöd.

pling; visst är det lustigt...Elly har inga speciella som typ män.men det är vissa som itne går bra,typ hennes faster
    Elly har sovpåsar och trivs i dom,eller jag vet inte men hon har inte visat missnöje över dem iaf.

carina; Elly är ju så liten i kroppen så jon drunknar ju i den men större barn sitter jätte stadigt och fint  i dem.tycker du kan åka och provsitta en.för det kan nog vara bra som VT säger när man diskar,viker tvätt mm mm så sitter de där.du kan köpa ett bort till som man kan ha saker på eller när de äter.

• Lana

VT;det är lugnt,tror inte riktigt dem passar än men du vet att det blir middag med tillbakalämningen? (om det passar då )

• 3 barns mamma84
    Svar på #4776
    Ok men jag menar den som hon sitter i badet med är det samma eller??
  • Lana

carina;aha näå det är det inte,bumbon får inte vara i vatten. Då får VT svara

• Rimfolina

Lana, här är det också JVM på tv:n... Ester sitter inte utan stöd, hon tippar framåt.

• 3 barns mamma84

Ok VT ahah nu väntar jag på ditt svar hehe

Ska snart se på Film America pia 2 som vi tankat hem hehe sjukt rolig

• 3 barns mamma84

Kommer in lite senare Tjingeling

Svar på tråden Augustibebisar 2008