• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • 3 barns mamma84

Idag provade jag äppeljuce till Didos med lunchmaten oj vad gott han tyckte.
    gav lite för att testa så nu vet jag att han gillar den så nu dricker han vatten och äppeljuce
    till maten.
    nu ligger han och sover sin skönhetssömn hihi

och jag orkar inte göra nadda är så trött så grinig jepp mensen på g kan komma när som hällst nu så i mon blir det att åka till apotecket och köpa tabbleter som förminskar blidningen.
    åååh vill vara gravid för att slippa mensen men ändå vill jag inte va gravid orka gå runt med en mage igen haha

• 3 barns mamma84

Bv: hahahaha jag kunde inte hålla mig för garv gud vad du e rolig hehe
    Ja en blev guldklump och en blev guldklimp

Lena:Den kommer ut som tidning tidningen heter Föräldrar&Barn detta var en annan interjuv
    Som finns på nättet

• 3 barns mamma84

jucea:Grattis Ted på 5 månaders dagen
    Didos blir 5mån den 14.e
    Kontroll då och vaccination igen åååh lilla pojken
    Hur går allt med matningen ja allt.
    Ge honom det han vill ha med maten ja när dom börjar kryppa så går dom lite ner i vikt och får lite mer styrka i sig.

• BebisVagga
    3 barns mamma84 skrev 2009-01-03 15:12:53 följande:
    Idag provade jag äppeljuce till Didos med lunchmaten oj vad gott han tyckte.gav lite för att testa så nu vet jag att han gillar den så nu dricker han vatten och äppeljuce till maten.nu ligger han och sover sin skönhetssömn hihi och jag orkar inte göra nadda är så trött så grinig jepp mensen på g kan komma när som hällst nu så i mon blir det att åka till apotecket och köpa tabbleter som förminskar blidningen.åååh vill vara gravid för att slippa mensen men ändå vill jag inte va gravid orka gå runt med en mage igen haha
    vad för äppeljuice??? en vanlig eller dem juicerna för bebisar?
  • Mareldsbarn

VT; Åh jag skulle skriva något till dig....hmmm,tänker.... jo just ja! Sluta äta godis! Huvva sååååå svårt men jag hakar gärna på! Från och med måndag ska jag nämligen börja med nya rutiner i mitt liv!

Snart sommar & Hallon (var det va?); Jag har facebook! du kan söka på mig på malin.lundqvist.81@hotmail.com

Hallon; Apgott med nya täcken och kuddar och du, vilken lyx att A kan va hemma så mycket nu fram till sommaren!

Gröt pratar ni om ja! Komiskt! Idag har vi inhandlat första gröten. Vet inte om jag gör rätt men jag köpte banangröt. Har hört att de små kan bli hårda i magen av majsgröt men så hittade jag havremajsgröt och tänkte att det kunde va nått fast sen slutade det med banangröt. Tänkte introducera Julia i det och se om hon kan äta lite gröt om kvällarna så hon blir lite mer mätt. När hon blir 6 mån är jag inne på att ge henne välling istället för gröt som kvällsmål då gröt inte är så bra som sista mål.

Min mamma o pappa är nere på besök över helgen från sthlm. JÄtteroligt! Ikväll ska vi svulla skaldjur! Har också kikat på bilar idag och det verkar som att jag nu har köpt mig en. Jag har i varje fall reserverat den och ska skriva papper på måndag för jag har bestämt mig Eller ja, jag och Daniel såklart

Vi har börjat med nattblöja på Julia eftersom hon sover så gott om nätterna och vi inte byter något blöja på henne så blir den lätt full och därmed blir hon lite röd i stjärten. Så istället för att byta blöja på natten och väcka henne så får hon en nattblöja. Kanske gör saken bättre.

Nej, full rulle in och full rulle ut! Jag saknade ju er men nu blir det lite nötter och ett glas vin i mysbyxor! Ha det gott alla!

• 3 barns mamma84
    Svar på #4727
    För Bebisarna såklart
  • Lana

mareld;oj jag med...hmm skit också...det är ju bara att blocka alla som skickar som man inte känner...varför vill du inte lägga ut den föresten?

Svar på tråden Augustibebisar 2008