Augustibebisar 2008
Lana:
Du är också duktig som kämpar. Ja, vi har ju haft lite lika problem med våra småttingar. I går ville han inte ha varannan timme. så han har säkert inte gått upp så mycket. ja, han skrek ju så i går. meni dag på morgonen så bajsade han. ja, det var de som gjorde ont i magen. Nu har det varit så två ggr. vill inte att han ska ha så ont dagen innan han ska bajsa. ska fråga BVC om det går att göra något åt det. Så kräcks han.
Hur mår ni alla i dag? vilket trist väder. Så tråkigt alltså men adventen i fönstren lyser upp lite e alla fall. Ja, när....nu tänkte jag undra hur denna julen ska bli för oss som familj? Nu har min man åkt in till sjukhuset. Nu sitter jag här. har lämnat dottern som fick komma hem i går för hon hade feber. men inte då. hon var som innan när hon hade sovit. jag tog tempen ju och ingen feber. de blev snopna i dag när jag kom med henne. Hon var ju inte bra i går. Jag vet inte vad de tänkte men jag sa ja, jag var väl kanke dum som lämnade henne i dag. Ska rings och kolla hur det går med henne.