Augustibebisar 2008
Sådär, då har vi varit ute och gått en runda. så skönt! men det är tungt med en dubbelvagn. men då får jag motion.
Amelie: Tack då ska vi se om jag får ut kupongen.
Sådär, då har vi varit ute och gått en runda. så skönt! men det är tungt med en dubbelvagn. men då får jag motion.
Amelie: Tack då ska vi se om jag får ut kupongen.
amelie:
Oj då! Hade inte färg så det räkte. men tror du att de behöver rätta färger i kupongen? eller går det endå?
Min plutt var 5 mån. i förrgår. helt otroligt! Vad det går fort. det märks att han kräver mera mat nu. märker ni också av det?
VT: Här är det lugnt i dag. Ska röja lite i tvättstugan. Nu ska vi snart äta tacos.
BV: Då måste jag kolla läget i tidningen. Vad handlar det om?
VT:
okej! Vad gott med Julmat. jag fick inte nog med det i år. Kunde ätit lite till absolut. men som sagt denna jul har ju inte varit så bra. Så därför blev det inte mycket julmat.
Nu ska jag fortsätta att röja i tvättstugan.
BV:
Jag tänkte nästan det men frågade i fall att. det blir spännande att läsa.
Fy, inte roligt med kräksjukan. vinterkräksjukan verkar inte vara rolig. men den skulle visst inte vara så farlig i år. Men det verkar vara endel insjukna endå. Vanlig magsjuka går välö över fortare och smittas inte förrän man spytt tror jag. Hoppas vi klarar oss. jahg får inte åka på det. För då kommer mitt blod i obalans.
VT:
Ja, här får jag hålla hårt i mannen så det inte händer han något. jag är så rädd om honom. Hans mamma gick bort i cancer 06 och nu är hans pappa på väg bort i en sjukdom som inte går att bota. Alltså ligger nu som ett paket och inte ens fyllda 65. Så surt! Alltså man är ju så ledsen. Det är inte d et enda som vi drabbats av utan flera saker. Jag ska inte rada upp.
Jo att mitt blod kommer i obalans. Jo, jag har en APC- resistens i blodet. Det innebär att blodet är tjockflytande och för att tuinna ut det måste jag äta medicin. Så om jag spyr och lever så blir blodet dumt om du förstår. Då kan jag ej ta medicinen.
Vt:
vad skönt att du har en positiv inställning. Det är klart att din Marcus ska visa det. Ja, det var ju ett hemskt besked ni fick så jag ska igentligen inte klaga. Jag hoppas verkligen det ska gå bra för er. Det tror jag för du är positiv. Hur mår han nu?
Jag funderar på hur orättvist livet är. har man drabbats av något svårt så fortsätter det ju. Det är ju helt otroligt att det har hänt oss. ja, man går ju spänd över vad som ska hända härnäst.
Wiem:
Jag har blivit gravid lätt kan jag säga. visste inte om det med första barnet. När hon var ca. 9 mån. då fick jag reda på det. Ja, och andra barnet gick också fort? Får jag fråga varför du undrade? Har du samma eller känner du någon som kämpar för barn?
VT:
Nej! Nu har jag visst uttalat mig otydligt. Det är klart att jag visste om att jag var gravid. Så det blev jag menar apc-resistent i blodet visste jag inte förren mitt första barn var ca.9 mån.
Wiew:
Obs! jag menar som jag skrev till VT att jag ej märket att jag var apc- resistent föräns mitt första barn var ca. 9 mån.
Vt: Javisst....hi...hi...