• Kesso

Augustibebisar 2008

Bv: vilken sötnos.

Ja, här var det tyst. Nu har snön kommit hit också. Vad vackert det är. Hoppas det nu får stanna kvar till Julafton.

Så nu har jag skickat i väg mannen till sjukhuset. Nu ska han vara och vaka i natt hos sin pappa. hoppas det snart är slut på det.

• Kesso

Vt:
    Tack! Ja, vi ska göra det bästa men det tar ju på ett förhållande när det är så också. Vi är ju inte oss själva någon av oss utan lättirriterade.

Lana:
    Vad skönt att proverna visade bra. Hoppas lilla gumman gått upp i vikt.

• Kesso

Här har vi också fått rabattkupong på libero de minsta två små 1 och 2 an. jag hann köpa en tvåa. Så sjukt de kan ju inte ha dem nu. Så tänkte jag. Ja, då är det flera som fått det. jag fattar inte heller att de skickar det så sent. De borde ju ha kunskap om någon med blöjorna.

Vad mysigt det är nu med snön.

• Kesso

Rimforlina: Tack! Det värmer mig. Vad snäll du är.

Ja, nu åkte min man till sjukhuset igen. Han skjutsade sin syster dit som ska vara där i natt.Hon får inte köra bil förrän efter sommaren, tyvärr.
    Nu ska jag natta stora tösen. BVi tänkte vänja henne av med nappen nu till jul.Jultomtenn skulle ta dom. Men det blir inte så mitt i allt tråkigt. Det orkar ej jag ta. Hon har slutat med välling men vill nu ha det igen.
    OJ! nu spydde nils i famnen måste ta det.

• Kesso

Miss hellen:
    här är också endel dreggel och kräk. Så här är det haklapp.

• Kesso

VT:
    Inget roligt att gå till tandläkaren. men jag har inga bekymmer. var hos tandläkaren för någon månadsedan. hade inte varit där på 2 år. Jag hade inte ett enda hål och har aldrig haft det. Så jag är så glad har så bra tänder. hoppas det är ärftligt till bvarnen menar jag. Hopopas det går bra för Marcus hos läkaren i morgon.

• Kesso

Lana: stackare! sänder krya på kramar till dig. Det är ju så hemskt med magsjuka alltså.

Ni andra som är sjuka krya på er och kramar till er också.

Här vill Nils inte äta något vidare. på natten äter han men inte så mycket på dagen. hamn är rosslig. har hostat endel. Undra om de tkan vara så att han inte vill ha mycket mat då? han kräks ju endel också. Ja, det kanke handlar om slem i halsen också. jag vet inte.

Svar på tråden Augustibebisar 2008