Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2008-11-24 10:50:39 följande:
    Vad mysigt att hon är så med. Hur mycket fyller hon?
    hon blir ju 4 så nu är det liksom verkligen på allvar Flört hon har pratat i veckor om att hon ska fylla år och ska få paketer  & sen kommer tomten *haha* har varit grymt viktigt att inte glömma det sista...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

nää tjejer ni får ha en toppen dag nu ska jag mysa med födelsedags barnet Skrattande

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

någon sida med rabatt på overaller? har kollat igenom varenda hm & lindex m.m men varenda en är ju så ful... & lilleman kommer frysa pälsen av sig om han inte får en tjockare overall snart....

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    FL Lisa skrev 2008-11-24 13:18:36 följande:
    vad är det för slags overall du är ute efter?
    något tjockare men som inte är super hård ....han sitter ju mest ivagnen men behöver något tjockare & mer vintät än en fleece overall
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    FL Lisa skrev 2008-11-24 13:23:09 följande:
    okej. då ska jag hojta om jag ser något sådant
    tackar :)
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2008-11-24 18:40:13 följande:
    Beställde också 92 kl.22.57 så då har väl inte jag heller fått någon...men hon har inte mejlat något om det ju!F har blivit varslad idag med 2 månaders varsel. Blir förmodligen förflyttad inom företaget till Linköping och han måste ju ta det...annars blir det ingen A-kassa heller. Får inte tacka nej till jobb.Vi som precis flyttat in i huset och Linköping är jättelååångt från båda våra familjer  Dessutom kan jag då inte fortsätta mina studier...SATANS JÄVLA HELVETES FAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!! *ursäkta språket*
    Usch vad hemskt stackars dig *kraaam* min gubbe blev varslad förra veckan med för oss blev detta dock en lösning & han har 4 månader varsel.
    Är kanske inte mycket men jag skickar en STOR kram
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Heeej usch vad jag är trött nu...efter en hel dag på ullared har shoppat massa leksaker & julpynt ..händer det något kul här då?

Viggo & Nelly *Mina underbara*
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2008-11-25 20:08:29 följande:
    Sitter och letar julaftons kläder till Liam, tänkte ha svarta stupisar och en fin långärmad skjorta, gärna typ vit/röd/svart...nån som sett nån fin nånstans? Behöver absolut inte vara danskt.
    Har ett par super fina till nelly som jag köpte nyss på åhlens dom fanns dock på rean för halva priset på halva priset = 49 kr super nice. Annars så har hm svarta stuprör & även lindex. till helt ok priser.
  • Mamma Kråkan
    FL Lisa skrev 2008-11-25 20:17:01 följande:
    jag hade laddat upp med ett maxbud på 275 på dom...men så hängde sig den här jä-la datorn. Sitter här hemma och surar big time nu!
    sjutton vad surt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11