Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

jojoa75 skrev 2008-11-21 20:47:54 följande:
    men butte.. hoppas du inte får problem, verkar vara lite mkt neg på det aliaset..
    ingen fara tror jag är min yngre systers alias så det så....tyvärr så har hon haft en hel del strul på senaste tiden med folk som faktiskt inte varit helt ärliga. dock så har hon 500 positiva omdöme så det borde väl tala för sig själv. trist när folk dömmer så man borde förstå att det alltid finns två sidor på saken. min syster kör  samma policy som jag är du inte böjd med varan så får du retunera den men då står du själv för portot så är det med alla postorders företag..men tyvärr så försöker många människor köra en rövare på tradera....har själv råkat ut för en tjej som mejlade mig och hotade med polisen för inte hennes kläning kommit sen kollade jag mitt konto bara för att dubbel kolla en sista gång så hade människan inte ens betalt kläningen då jag mejlade och påpekade detta så svarade hon inte och har inte gjort på 6 månader... 
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2008-11-21 21:00:37 följande:
    Andra Meandiplagget jag får reklamera denna säsongen...och denna älskar jag ju o så finns den inte kvar Molo har jag aldrig reklamerat heller! Kanske blir första efter jag tvättat fleecen....Småfolk har jag reklamerat två gånger och IdaT en gång så ja, det händer ju verkligen inte ofta faktiskt.
    har också fått reklamera massa meandi plagg denna säsongen villken kläning gällde det?
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    jojoa75 skrev 2008-11-21 21:03:55 följande:
    hmmm.. nu ska jag inte säga för mkt, vill inte stöta mig med dig på nåt vis. Men jag har själv råkat ut för det aliaset o lämnat neg. Så jag dömer inte ovetande...
    ja som sagt det är ju inte jag själv men vad jag till 100 % har hon aldrig försökt lura någon och försöker alltid lösa det till det bästa men som sagt det finns alltid två sidor.
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2008-11-21 21:31:02 följande:
    Hon har ju S i Molo och enligt jämförelse här i tråden så är Småfolks 74/80 större än molos S. Jag har ingen Småfolk...än
    den är verkligen mycket större Nelly tog viggos S i molo idag och den satt tight sen hade hon småfolk 74/80 hem & den sitter perfekt
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Vad kul att höra att här är fler som är/planerar att vara hemma jag har varit hemma med Nelly hela tiden hon blir 4 nu på måndag dock så ska hon börja efter vintern tror vi. lillebror ska få vara hemma tills han är 2 ialllfall

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

tjiigenliing....då har vi sett på hancok så himla bra ju ...

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-22 00:16:53 följande:
    åhh var den bra? den vill min gubbe se
    skit bra faktiskt
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

ååå blir snart tokig...behöver köpa en tjockare overall till viggo men jag vet inte vad för någon fleecen känns bara för kall för ibland vill han vara utanför vagnen med ....men gaaa vet inte villken snälla snälla ni några tips kanske ?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

nej somnade ni ifrån mig nu

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-22 00:28:03 följande:
    till en sån liten plutt hade jag köpt en "vanlig" hm eller kappahl overall.
    hmm var ju runt och spande överallt igår & idag men dom har bara röda/marina lite tjockare overaller och bläää så fula sen finns det ju tydligen en uppsjö av lurviga overaller.
    gaaa jag kommer bli tokig på detta.
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11