Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ååå vad är dagens på EST?

Viggo & Nelly *Mina underbara*
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-26 08:54:51 följande:
    Undrar var hon handlar sina Molosarwww.tradera.com/Jattefin_Molo_overall_gron_gu...
    ja det kan man undra
    ängeln83 skrev 2008-11-26 08:55:31 följande:
    Godmorgon flickor.Blev visst ledig idag, somnade typ kl 23 igår, vaknade kl 00.30, gick upp och då var sambons i full färd med att torka spyor i HELA Liams rum. Kunde ju inte direkt gå och lägga mej igen, så hela natten blev det att torka spyor och trösta stackars Liam, tyckte så synd om min lilla plutt, han var helt färdig och spydde bara galla till slut. Han somnade kl 5 och sover nu, hoppas verkligen han mår bättre nu.Rolig natt va?
    stackars lilla gubben
  • Mamma Kråkan

usch här har förkylningarna slagit till & alla hostar & snörvlar *blää*
    Hittade faktiskt en jätte fin billig overall igår på gekås till lilleman precis vad jag ville ha en tjockare mjuk overall med bebis tossar i svart med grå detaljer. känns super nice då han växer snabbt & ida t fleece overallen redan är på väg att bli förliten...

hände det något annat kul här idag då?

• Mamma Kråkan
    FlowerPowerMama skrev 2008-11-26 11:25:41 följande:
    Samma här, en massa fina paket med minst lika fina innehåll också!
    massa fint ju ...vart hittade du småfolks tröjan med elefanter?
  • Mamma Kråkan

hmm villken stl bör man ta då det är 3-4 år eller 5-6 i småfolk? hon har 110 i vanliga fall

• Mamma Kråkan
    FlowerPowerMama skrev 2008-11-26 11:43:09 följande:

Tack ....gratis strumpor??
  • Mamma Kråkan
    FlowerPowerMama skrev 2008-11-26 11:45:12 följande:
    5-6 år, tycker jag, det är ju 110/116.Min tjej är 110 cm lång och har både 98/104 och 110/116 i sina tröjor, den mindre storleken sitter bäst nu, men snart funkar den större också.Hon har 104 i alla PoP-tröjor tex.
    FlowerPowerMama skrev 2008-11-26 11:45:58 följande:
    Japp, handlar man Småfolk nyheter för 400:- så får man ett par Småfolkstrumpor med på köpet.
    Tackar :) då ska här shoppas lite nu sen får jag väl fortsätta med julpyntet Flört
    åå nu blev texten ljus igen...klantiga lilla jag
  • Mamma Kråkan

heej Skrattande här är det super förkylda ungar & allmänt rörigt...ibland är det verkligen super kasst att vara själv i veckorna Fundersam
    Ida fick jag mina fina elgittarer så himla glad & den snygga lamm mössan med Skrattande

• Mamma Kråkan
    THEA och Grodan skrev 2008-11-26 23:31:24 följande:
    JuliaochNelly skrev 2008-11-26 23:30:16 följande: åHHHHH fortfarande lite tjurig att du hann före mig   (lammhuvan alltså )
    sorry jag ska gömma den väl Flört
  • Mamma Kråkan

godmorgon girls :) hann ju verkligen inte in igår lilleman vägrade somna igår kväll *trist* och idag har jag vaknat med någon sträkning i ryggen så jag kan röra armarna max ett par cm utåt skit nice Gråter 

igår blev det shopping ialllfall hade away party på bombom med svägerskan  & shoppade
    katvig brun plysch jacka , molo space suti & cirkus suiten till lilleman. Till nelly blev det blomm tröjan & en söt kläning ifrån jackpot som borde passa till elgittar legginsen. Det var ju ta 5 betala för 3 så det blev helt okej pris Skrattande

allt bra med alla?

butte här?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11