Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

gambia90 skrev 2008-11-22 19:41:44 följande:
    hmm S är i molo är mindre än en 74/80 i småfolk...S sitter perfekt på viggo nu och han är 7 månader.medans syrran på 4 år kan ha småfolks 74/80 utan problem & den är super stor på lilleman-
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Stormis skrev 2008-11-22 19:50:53 följande:
    För att krångla till det tror jag att S funkar också. Har för mig att nån skrev att den passade på sin 2,5-åring.
    jag kan ju få på S på min 4 åring med då hon ibland promt ska ha brosans mössa men då sitter den tight ..
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

ÅÅÅÅÅ ÄNTLIGEN snöar det mycket i jönköping var pytte lite imorse men nu snöar det järnet *lycklig*

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    tinkerbell74 skrev 2008-11-22 20:13:13 följande:
    JuliaoNelly - Vilken underbar liten pirat! Och så mycket fiiina kaniner! *grön av avund* Storasyster håller på att växa ur sina kanintights och är så ledsen.
    man tackar...dom är ju så himla fina Skrattande 
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2008-11-22 20:18:51 följande:
    3 mil söderut snöar det också ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN, imorgon blir det pulka och Molo overalls invigning
    visst är det härligt...
    tinkerbell74 skrev 2008-11-22 20:21:45 följande:
    Förresten är det nån som har en Småfolkklänning till sig själv och kan berätta hur de är i storlek? Är så sugen på en nämligen. Har fått för mig att jag läst att de är rymliga!?
    jag har kortarmade och dom är små i stl tycker jag 98/104 sitter perfekt på min dotter och allt annat i 98/104 brukar vara stort.
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-22 20:20:03 följande:
    Å ska nog ta o fnula med lite auktioner nu tror jag minsann äntligen en liten stund över ju Kikar in på ett tag
    jaså det är nu man ska vara uppmärksam då ellerFlört
    tinkerbell74 skrev 2008-11-22 20:27:29 följande:
    Juliaonelly - Jag skrev kanske lite konstigt, men jag menar klänningar i vuxensize. Tänkte testa dem själv. Har ju linnen sen tidigare men det är ju lite skillnad säkert mellan olika typer av plagg.
    ja där är jag helt ovetandeFlört
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    agster skrev 2008-11-22 20:35:11 följande:
    Skrutteruttan – vilken liten sötis i finfina MoloRååsa Bubblan – Vad fin Ida är där i snöbacken, fin färg på overallen också Liljan – många fina kaniner på Maia! Är det tjejigt med en sån body på en kille? Kan inte bestämma mig…Grodprinsarna – supersöta små killar J Och där är ju kaninerna på en kille, riktigt snyggt! Har nog bestämt mig nu! Aprilia – fina flickor i Småfolk!Harley – söt tjej och fin shoppingHilti – vilket litet charmtroll! Blev det någon väpnarluva?Tjollabolla – fin tröja, den hade Hannes gillat!! JStormis – vilken sötis!!SmillaMilla – Fina bilder och barn och härligt med snö!! Här har det också varit pulkaåkning idag. Tinkerbell – fin shopping! JJuliaochNelly – där var ju kaninerna på en kille igen, fint! Oj, vad det kan vara skillnad i huvudstorlek. Min 8 månaders har 74/80 och den passar perfekt och min 2½ åring har 98/104 och den är till och med lite tajt… Godkväll!Ett barn är nattat och ett vägrar somna... igår somnade J vid 22.30... hoppas det blir liiiite tidigare idag. Just nu har sambon jouren och jag kan ligga och ta det lite lugnt i soffan. Är supersugen på godis men det är tomt i skåpen. Får nöja mig med lite coca-cola tror jag minsann
    haha ja verkligen super skillnad men sen är nelly en liiiiten tjej med ..
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2008-11-22 20:50:07 följande:
    Letar julkläder till barnen. Vad skall era ha på sig?
    ååå jag vet verkligen inte letade i veckan till lillebror är ju inte så svårt men till nelly *uaaah* hon kom springandes med den ena plysch mardrömmen efter den andra ....så hittar du något tjusigt får du gärna GB mig Flört
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11