Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-11-21 15:09:48 följande:
    Men ååååå, såg att Lindex fått in gröna velorisar nu, MÅSTE ha, Liam går fortfarande runt i sina 74:or.Om någon har vägarna förbi Lindex i dagarna så inboxa gärna mej
    jag var faktiskt där idag men inte en skymt av gröna velorisar här i allfall...ska till A6 imoron kan kika till dig då om du vill
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2008-11-21 15:14:36 följande:
    Ah, det vore super gulligt Vi ska inte åka förens nästa helg och då är dom bergis slut.
    är dom det dom nya gröna du menar? stl?
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2008-11-21 15:18:06 följande:
    Jupp, dom nya gröna på barn avd, dom som finns bild på i Lindex BT. Helst storlek 92, annars 86.
    okej inboxa imornSkrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

vad tror ni bli finast till utter tröjan med stjärnor på armen...röda plyschbyxor eller svarta jeans????

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2008-11-21 15:43:21 följande:
    Röda plysch
    får genast inhandla ett par Skrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2008-11-21 15:45:28 följande:
    Eller blå jeans... Så här är uttrarna till röda plysch. Dock body och utan stjärnärmar
    ååå så himla söt liten kille...viggo har en sådan body med :)
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

jävla skit tvättade nelly kanin tights nu och då är det precis som en tråd lossnat längs med nästan hela benet så man ser  typ som nät under *buuuhuuuu* fattar inte varför heller hon har andvändt dom en gång...nää nu grinar jag snart. syns inte super mycket men ändå.

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2008-11-21 16:33:05 följande:
    Tvättade du dom ut och in? Vad synd, går ju liksom inte att reklamera lagersalgsplagg heller
    Jaap ut och in och bara men lakan då resten av tvätten var mörk..hon har ju dom till kläning och det är ju på låret så om det inte går upp mer så är det lungt ju... men sorgsligt helt klart...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Så då var buttes djungelsuit min tydligen....berättade för lilla syrran att jag var sugen på den och budat & idag blev jag över bjuden & tänkte jaja nu får jag ge mig men tydligen vart det lillsyrran som budade. Fin julklapp till lilleman att växa i.

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2008-11-21 19:40:37 följande:
    Grattis! Vad rolig hon är som bjuder över sin syster
    hahaha tok unge
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11