Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-17 20:54:17 följande:
    jag stillade nyss mitt shoppingsug www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=7794...
    Åh superfin
    lillronya skrev 2008-11-17 20:54:56 följande:
    Kommer du och fikar med oss på torsdag då eller?
    Det blir alltså Gekås på torsdag! Åh vad roligt ni ska ha tillsammans med alla andra ..synd att jag har en tenta att plugga till
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2008-11-17 21:00:55 följande:
    Åh vad bra!Jag har precis beställt från lilla max:rosa velourbyxalila/ blå bodyisbjörnsbodyAllt för 478 kr inkl. frakt NÖJD!
    Åh massa fint för billig peng
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-11-17 21:01:37 följande:
    Japp et blir det.Äh jag är inte rädd för att det är mycket folk. Har inte så många måsten där och då gör det inget.Men jag slipper gärna köa...
    Men ni skulle hänga på låset var det va? Då kan det ju tjocka på efter 10 men då kanske ni är klara Jag åker ju alltid dit vid 17 för att i största möjliga mån undvika bussarna..
    Oavsett så är Gekås skitkul ju
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    sitamoia skrev 2008-11-17 21:07:30 följande:
    Hej klädtokiga! =D Jag har en fråga (Duntoffla tipsade om att fråga här). Min son har långa ben, han växer ur kläder på benlängden medan de fortfarande är lagom eller lite stora i kroppen. Har ni tips på vilka klädmärken som är långa resp. korta i benen? Jättetack på förhand. (Min son är 7 mån och växer just i stl 74.)
    Kik kids dressar är långa i benen och korta i kroppen..iaf de jag har haft
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2008-11-17 21:09:15 följande:
    Kik kids dressar är långa i benen och korta i kroppen..iaf de jag har haft
    Hahaha..ja eller som sonen har haft då
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-18 12:52:57 följande:
    Denna...
    Naaw- gosan Synd på fina suiten, du kan ju alltid maila till shoppen och säga som det är,borde gå att reklamera
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2008-11-18 12:47:02 följande:
    Tipsar om att Matador har lagt ut nya Veckans plagg nu! Skynda innan nyhetsbrevet kommer. Det blev 2 fiiina Molo tröjor till lillasyster.
    Men åhh nu handlade jag igenOskyldig Är nog sämst i Sverige på att hålla köpstoppGenerad
    Och där kom nyhetsbrevet
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-18 13:29:07 följande:
    babycloyhes
    Shoppade en ynka liten Molojacka som gubben tycker att Max ska ha..jag är inte lika övertygad men det är sällan jag kan göra både gubben och shoppingdjävulen i mig nöjd på samma gång så det var bara att trycka på köp knappen
    Och denna behövs faktisktOskyldig..saknar en jacka som funkar mellan bil och affär etc
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-18 13:31:01 följande:
    haha, men de fixar inte riktigt rea... första gången jag beställde så klyddade de som bara den. tog 6 veckor för mig att få kläderna!!! jag blev skitförbannad då jag redan hade betalat...  jag fick 250kr i kompensation och alla de tre ggr jag har beställt därifrån efter det har varorna kommit inom två dagar
    Men Butte..du har ju hamnat på deras VIPlista
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2008-11-18 13:37:03 följande:
    En sådan jacka behöver min Melker oxå. Vilken blev det?
    Blå Hagen- tror det blir bra som en shoppajacka Retro som attan i sin look men då matchar den Max och hans 70talsfrilla
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11