Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FL Lisa skrev 2008-11-24 21:59:02 följande:
    haha..jag sitter fortfarande och tokskrattar åt denna söta lilla gubbe. Undra om jag är lite trött Unda om det finns fler sådana här skojiga gubbar
    Ja men så kul med ngt nytt- hoppas som sagt att Beta kommer med nya fina
    Dags att bada och sova på det!

Sov gott alla
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-11-25 09:14:43 följande:
    Godmorgon! haha..du har inte släppt dom studsande gubbarna än ser jag Jag hittade just min son sittandes under bordet överlycklig med ett jätteleende. Han hade hittat en bit pepparkaka som tydligen var ruggigt gott
    Går inte släppa dessa söta gubbar ju Nu fick jag oxå pepparkakssug måste kika i skåpet ifall någon i hushållet tänkt på mig..
  • Smultronhjärta

Godmorgon

Vilken toppenidé EST har kommit på..nu handlar man ju allt man behöver där redan innan andras kalendrar dragit igång

• Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-26 08:33:28 följande:
    Ja det är riktigt smart gjort av dom. Sen har man ju bara deras o hålla reda på med nu.Hur gör du den smilisen?!
    Jag har kopierat den och lagt den i mitt galleri..la några till där
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-26 08:42:43 följande:
    Hmm ja det gick ju bra ASG! Hur tusan fick du det att funka
    Jag sparade ner gubben på skrivbordet och sen i mitt galleri- sen måste jag öppna upp gubben innan jag tar ctrl c och sen ctrl v in här
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-26 08:55:31 följande:
    Godmorgon flickor.Blev visst ledig idag, somnade typ kl 23 igår, vaknade kl 00.30, gick upp och då var sambons i full färd med att torka spyor i HELA Liams rum. Kunde ju inte direkt gå och lägga mej igen, så hela natten blev det att torka spyor och trösta stackars Liam, tyckte så synd om min lilla plutt, han var helt färdig och spydde bara galla till slut. Han somnade kl 5 och sover nu, hoppas verkligen han mår bättre nu.Rolig natt va?
    Stackars liten..Det är så hemskt med magsjuka Hoppas han kryar på sig fort
    Stort tack för fiina tröjan som kom igår..hann ju inte sitta här något alls..Men jag fattar inte hur du kunde släppa iväg detta underbara print?
  • Smultronhjärta

Åhh vad postis var snäll mot mig idag
    6 paket!- Rena rama julafton har jag precis haft

• Smultronhjärta
    agster skrev 2008-11-26 11:24:55 följande:
    åh vad trevligt! Fick det plats i brevlådan?? Vad fick du för fint?
    Ska ta fota lite *brb*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11