Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-11-26 12:01:03 följande:
    Flowerpowermama -- Vilken underbar småfolktröja !!!!!!!!!!!!!!! HAr funderat på den sedan igår nu, men nu har jag funderat färdigt *måste ha*Den andra shoppingen var oxå fin förstås ängeln -- Ussh stackars Liam Och dig som ska ta hand om allt. Å inte kul med kräk på nya tapeterna ju Love lyckades oxå kräka ner tapeten när det var nytapetserat här...smultronhjärta -- Jätte fin shopping !!!!!!!!!
    THEA och Grodan skrev 2008-11-26 12:06:19 följande:
    Fin post
    Tack  Jag är supernöjd!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Magda78 skrev 2008-11-26 12:05:44 följande:
    THEA och Grodan skrev 2008-11-26 12:02:58 följande: KRAM! Att sova är ju en bra medicin. Hoppas att han sover lite och är piggare när han vaknar. Och kram på dig!Någon som har koll på Linas skyltfönster (är lite trög) men är det 50% på alla kläder???
    Japp 50% på allt utom Kameleont som det är 20% på. Hon mailar efteråt med rätt summa och så betalar man då
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-26 12:10:46 följande:
    superfin shopping!!! jag gillar tröjan med pingviner skarpt. gör bilden den rättvisa? eller är den klarare i färgerna irl?smultronhjärta: suuuperfin post
    Tack tackKyss
    Magda78 skrev 2008-11-26 12:23:34 följande:
    Tack! Hittade ett par fina tröjor
    Åh kul! Vilka blev det?
    FlowerPowerMama skrev 2008-11-26 12:12:05 följande:
    Ordnat!
    Får jag oxå kika in? Blev ju nyfis nu
    THEA och Grodan skrev 2008-11-26 12:30:53 följande:
    Nu går jag och sussar
    Sov gott
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-26 12:40:19 följande:
    åhhh mina goa barn lillebror ville inte somna idag, han brukar inte bråka när det gäller det (gillar att sova middag ) jag fattade inte varför han "bråkade" men det visade sig att han ville ligga sidan om isabel och hon låg och höll honom i handen tills han somnade
    Naaw- syskonkärlek är ju så sött Ska nog göra allvar av den där lillebrorplaneringen ändåCool
  • Smultronhjärta
    FrökenLagom skrev 2008-11-26 13:18:39 följande:
    Hej!Jag är ny på det här, älskar dock alla danska barnkläder. Någon som kan hjälpa mig om vart man hittar Linas skyltfönster sidan?
    Här:
    http://linasfonster.se/
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-26 13:27:59 följande:
    Vadå! Tycker du jag har gryllig smak eller Nu blev det flodisar,Bambi och pippijåglarna!!  Fiiiiina!!  Å flodisarna blir nog kanon med katvigs lila/röda
    Åh nice shopping

Superfin shopping och söta söta Ida i BT oxå
  • Smultronhjärta
    trunken81 skrev 2008-11-26 13:37:58 följande:
    Gryllig var ett nytt ord för mig. motsvarar det flummig eller?
    Gryllig för mig är plottrig
  • Smultronhjärta
    Milliemolly skrev 2008-11-26 14:07:39 följande:
    Oaaaaaaaaaaaa! Jag har kollat på nya molos Mycket fint! Pärlplattemönsterdalmatiner som liknade kossorna - blått eller rosa kantbandFärgglada pärlplattegubbar och gummorMOLO - flip flop skor med schackrutotMOLO-CONVERSE Gula supermjuka kläderBlå lurv med orangeröda kantbandFin fin blommig suti lite lik Hugin ocu muninplus massa som jag glömt. Nu ska jag sitta p min händer hela adventsklaneder så jag har pengar till nyheterna istället
    Åhhh -Molo converse tycker jag låter superintressant likaså dalmatiner
  • Smultronhjärta
    J esssica skrev 2008-11-26 14:31:28 följande:
    Så blev denna miiiiiin
    Jag såg det -Grattis!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11