Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

jojoa75 skrev 2008-11-24 19:52:23 följande:
    Wow, dom var inte billiga, men jisses vad snygga!!
    Nä inte om man handlar till ordinarie pris..jag köpte dessa på Gucces rea + 20% så för mig var de billiga och ändå lika snygga
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2008-11-24 19:55:21 följande:
    Loveliva: Söta söta hilda i bt. Men vadå har matador 25% på kikkid? Så sugen på den klänningen till svea till jul.
    Freshmilk har t3b2 på just Kikkid och ESL
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-24 20:06:49 följande:
    Go kväll!Noel är inte heller frälst i pulkan än. Krånglar sig bara ur Jag tycker att du ska returnera den om du redan tröttnat. Hellre det än att sälja den på T om en månad och få mindre för den.Bubblan- Fin Ida i aningens lång tröja Smultronhjärta- Fina Max i Molo stars och fina jeans! De där stjärnorna är så himla snygga! LööveHumla- Söt Moa och Neo i BT!Tjolla- fin shopping och söt kille i djungelprint!agster- Vilka söta pingviner på din fina kille!Grodan- Fin kombo med kaniner och Lindex!Stormis- Fin kombo med blommor och shampoodle!Butte- Snygga ränder på snygg kille!
    Tack- stjärnorna var ju underbara så här andra gången de fick komma på besökRäcka ut tungan
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-24 20:43:54 följande:
      Ida gillar ju inte spindlar och Noel ÄLSKAR dem   Jag ska sluta tjata men du vet var jag finns om du vill göra dig av med den. Jag försöker bara hjälpa dig att rensa bland suitsen
    Hihi jaa kanske lite fel modell för honom Hade jag haft en tös hade jag klippt den direktRäcka ut tungan
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-11-24 21:56:07 följande:
    haha..men du måste ju klicka upp den innan du kopierar
    Hehe Trodde jag gjorde det ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11