Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nova76 skrev 2008-12-04 20:49:37 följande:
    Smultronhjärta - du som har både Molos bubbelgum och bilar, tyckte du även att bubbelgum var lika stor som bilarna (som de måtten jag fick av dig igår)? Fick lite mått från en butik och det verkade som om bubbelgum var liiite mindre enligt demSorry för OT men Filtar - jag vill ha en filt i bomullschenille, gärna från Klippan, någon som vet var det kan tänkas finnas lite billigare?
    Japp- kollade nu och bubbelgummen är aningens mindre framförallt på ärmlängden men jag börjar tro att mina eller ja Max bilar är stora..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-12-04 20:56:25 följande:
    Gahh köp INGEN siemens porsche! Vi reklamerade vår 3 gånger och mina föräldrar och ett par vänner oxå. Kannan höll inte kaffet varmt, det läckte över hela köksbänken och när kaffet är färdigt åker kannan ut så det ska vara lätt att ta den, för oss slungade den iväg kannan över hela köket så vi fick kaffefläckar på tapeten!!Tillsist fick vi pengarna tillbaka och köpte en moccamaster, den är grymt bra
    Nej nej jag ska inte köpa en Siemens porsche..den är för bred men så var även Moccamaster..
    Jag måste nog ta en tur i butikerna och känna mig fram vilken det blir..jag bryr mig inte mer än utseendet- dricker ju inte kaffe
    Tycker det skulle va mycket trevligare med en vinbryggare
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2008-12-04 20:58:07 följande:
    Denna har vi och den är på höjden. Kokar vattnet innan den brygger....www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/W...
    Åh en sådan har jag haft men bytte bort den under min studenttid (när jag faktiskt levde studentliv) och flyttade runt- den var superbra men fick inte plats i någon av lägenheterna jag flyttade till så jag bytte den mot något plastigt skräp med en annan studentFlört
  • Smultronhjärta
    Tjejtriss: Fina tavlor! Jag har planscher som jag köpte på salgen men vågar inte sätta upp dem eftersom sonen är i en rivaåslitafasFlört
  • Smultronhjärta
    Tjejtriss skrev 2008-12-04 21:11:05 följande:
    Jaaa, de har ju så fina planscher också
    Superfina planscher! Såg Gekåslurven..Jag ska dit på tisdag om du ville ha fler
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2008-12-04 22:16:00 följande:
    jag köpte en Småfolk tröja på Eleraff
    Vilken då..kottarna kanske?
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2008-12-04 22:18:25 följande:
    nä faktiskt inte, köpte du den? det blev en med gröna bilar och blå kantband till min lille biltokingDet var där jag beställde Molo tröjorna med så det blir ju lite praktiskt med allt i samma paket och bara en frakt
    Nope- köpte orange med kottar på salgen och den är såå fin i både print och passform
    Fina inköp du gjorde!
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2008-12-04 22:36:00 följande:
    köpte en tröja på T. Molo  - ny med lapp. Jag läste väl tyvärr objektsbeskrivningen lite halvdant eftersom det stod ny med lapp i rubriken men när jag fick tröjan satt lappen på och tröjan var upptvättad... jag mailade personen som påvisade att det faktiskt stod så i objektsbeskrivningen (slarvigt av mig) men vem tusan sätter tillbaka  lappen på plagg som tvättats  - om inte för att luras??? Aldrig hört talas om, helkonstigt.
    Ja- det finns flera som sparar sina Molotags för att sätta på dem om de tycker plagget ser nytt ut när de säljer på T sen..Såå dåligt och i min värld helkonstigt.. Har man en liten låda hemma där man sparar tags inför eventuell försäljning sen då?

Men tröjan du vann är å andra sidan fin och gick til ett ok pris tycker jag(hade den i minnes)
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2008-12-04 22:46:11 följande:
    jo, priset var ok - men jag är doftallergiker och tål inte parfymerade tvättmedel. Jag har ibland försökt tvätta upp sådana plagg 2-3 ggr men doften sitter i än. Sen blir de ju som begagnade, inte sant? De tål ju inte hur mycket tvätt som helst. Den goes T igen, men det är dålig stil.Tags ska sparas, haha, men inte för att luras, de är kul att ha. En dag ska jag räkna dem... *gulp* Jag har säkert över 100. Eller räcker det tro?  *asg*
    Ja då är det klart att det är illa..som doftallergiker är det mest jobbigt att handla begagnat kan jag tänka mig..
    Jag tål dofter så jag får väl hålla span på T dårå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11