Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

V hjärtar J skrev 2008-12-04 16:56:26 följande:
    Gud vad lite Molo jag tycker det är ute på T :/ speciellt lurvisar .
    Japp- nu håller man på sina grejer tills julen är över
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-12-04 16:58:36 följande:
    Och jag tycker tvärt om, som vanligt. Har en av var. Godagens i tråden. VAd händer??
    Goddagens

Men tycker du inte att den är kort med dragkedja?..Jag har iofs märkt att den ultimata storleken på Shampoodle till Max vore en större storlek på tröjan än byxan och då är Max en liten kortis
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-12-04 17:09:02 följande:
    Å jag hade fel.....Jackan är en halv mudd kortare än tröjan.
  • Smultronhjärta
    Michayla skrev 2008-12-04 18:32:50 följande:
    Ha ha.. jasså????
    Jaaa- alla Småfolksplagg på T som jag har haft span har den där Sessan vunnit
  • Smultronhjärta

Men hjälp...maken fyller år imorgon och jag har tagit på mig att köpa en ny kaffebryggare från mina föräldrar(jag dricker inte kaffe) men sicken djungel det visade sig vara..Finns massor men jag tycker att så gott som alla är fuula.
    Någon som har ngt tips på en bra OCH snygg bryggare?

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-04 20:18:22 följande:
     Vi har en Siemens porsche där själva kannan är en termos.
    Grymt snygg den var men den verkar stor..jag jagar en på "höjden"
    ängeln83 skrev 2008-12-04 20:18:27 följande:
    Hur pass mycket kaffe älskare är han? Vill han ha nån superduper maskin eller räcker det med en "vanlig"?Vi har denna, den enda jag hittat som jag tycker är riktigt snygg, och så brygger den gott kaffe också www.netonnet.se/Images_Site/item_img/se/large...
    Den tittade jag på men maken ratade den sist vi var på netonnet (är ju där ofta eftersom jag är på Gekås lika ofta )
    Han funkar inte utan kaffe så ja kaffeälskare eller kaffeberoende..troligtvis båda

Jag klurar på denna men skulle vilja känna på den IRL först- hatar plastiga köksgrejer
    http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h000043O-sOrh?ProductID=ZvfD4QFHnEIAAAESa.VSQJBM&CatalogCategoryID=hsjD4QFHH8MAAAEO.eZZtSzY

shit vad lång länk- hoppas den funkar
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-04 20:40:39 följande:
    Åååååååå, grymt fin.Synd att filtar inte blir använda här hemma.
    Nope inte här heller och ändå har vi bra många..och jag som är väldans sugen på en molnfilt från Meandi just nu*ska stå emot*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11