Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-12-03 19:23:44 följande:
    ja, jag har höga förväntningar nu på dalmatinerna
    Jag vågar inte ha några förväntningar..hoppades så på älgarna och pingvingerna men icke...Dock ryktas det ju att de liknar lammen och där är min svagaste punkt- Bäää och mööö

Nähä tillbaks till mina köttbullar, fick akutsug efter köttbullemacka så det var bara att börja rulla då
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    agster skrev 2008-12-03 20:24:32 följande:
    Jag har köpt 92 till min drygt 2½ åring eftersom de är stora i stl enligt mått. Kanske funkar för dig också?
    Ja jag hoppas oxå att alla ex är lika stora så att inte bara den jag fick är stor för isf får du ju för små tröjor hemskickadeGenerad Äh det går ju skicka tillbaka
  • Smultronhjärta

Hej hej

Fick galet fina bubbelgum idag- underbar och mörkblå i botten
    Goda skumtomtar fick jag oxå av eleraff- perfect timing för att bota eftermiddagssuget på godis

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-04 16:18:37 följande:
    Hej hej!Åh vill se bubbelgummen på. Längtar tills jag får min. Jag känner redan att den kommer bli en favvo. Undrar bara vad man kan ha undertill utom jeans?
    Det är många olika färger i printet så många velourisar funkar men Lindex nya blåa velourisar funkar inte enligt mig men jag är känslig vad det gäller färger- hellre en helt annan färg än en halvt försök till färgmatchning De nya gröna däremot kanske skulle vara fina till...
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2008-12-04 16:27:13 följande:
    den randiga ärmen är väl samma blå/vit/röda som finns i höstens kollektion?
    Nja..nu är jag inte säker vilka ränder du menar- finns så många ju En liten länk kanske?
    Ränderna är mellanblå och kantbanden är klarröda- påminner om ränderna på Matadors förstasida
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-04 16:34:50 följande:
    Undrar om Åhléns röda velour skulle funka till. Fast blått kanske är finare?
    Jag tror att rött nedtill är supersnyggt- men jag är svag för matchning med kantband oxå
  • Smultronhjärta
    trunken81 skrev 2008-12-04 16:41:12 följande:
    Tittar in en snabbis och måste bara berätta: SKRUTTAN GICK FÖR FÖRSTA GÅNGEN IDAG! 9 mån+1 dag! *STOLT* sååå häftigt!!!
    Vad roligt!*stora tjejen*
    Max tog sina första däromkring med och sen dröjde det inte länge innan man fick Maxsäkra överallt
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-04 16:48:01 följande:
    Smultronhjärta- var det du och jag som förut pratade om skillnaden på Shampoodle Leroy (trodde ju först att Leroy var marin men det står svart på den) och Black Beauty? Är det bara att Leroy är ekologisk som är skillnaden? Vilken modell har du tagit till Max?Jag börjar fundera på om de utan dragkedja är finare
    Nope- det var inte du och jag som pratade om det innan men jag trodde Leroy var mörkblå men den var svart såg jag sen..
    Max har två set i omlottmodell och jag gillar nog de bättre än dragkedjavarianterna även om vi har orange och grå med dragkedja. Det känns som om omlottmodellen inte lika kort i tröjan som den lätt blir på tröjan med dragkedja.
    Så har du möjlighet tycker jag du ska ta omlott- den är finare enligt mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11