• Alvi

Har du alkoholhaltiga drycker hemma "i allmänhet" ?

Det känns som att jag saknar nåt självklart alternativ... men jag kommer inte på vad det skulle kunna vara... men ta "annat" isåfall...

Once you try menskopp you´ll never go back!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 15:02
    Och jag menar alltså om ni oftast har ett litet lager av vad-det-nu-kan-vara eller om ni köper hem när det väl ska drickas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 15:12
    Okej, groggvirke är ju inte alkoholhaltigt... men jag MENADE typ vodka och så...!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du alkoholhaltiga drycker hemma "i allmänhet" ?
  • Andrundrun

Nej, bara om vi ska ha fest eller liknande.

• Kaxmaja

Vi och sprit finns alltid hemma

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Pyff

Vi har alltid vin hemma och ett fullproppat barskåp med allt man kan tänka sig............

Pyff på er!
  • Trisse78

Vi brukar ha en hel del hemma. Men just nu mer än vanligt, var på Pråmen i Puttgarden under semestern i sommras och inhandlade en hel del. Vi dricker dock inte så mycket så det vi har räcker länge.

• kalla

"Nej, vi dricker inget alls" passar bäst. Min man dricker lättöl till maten högst 1 gång i månaden. Jag tycker inte om.

• Loove84

Vi har vin och whiskey hemma i skåpet, men endast för att jag vann det och ingen av oss dricker rödvin eller whiskey :)

• SunnyBunny

Fullproppat barskåp och lådor men vin;) Men dricker det gör vi inte allt för ofta;)

• Kaxmaja
    Kaxmaja skrev 2008-11-03 16:04:21 följande:
    Vi och sprit finns alltid hemma
    ViN skulle det stå. Anledningen till att det finns e att ingen av oss dricker Så det tar ju aldrig slut
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Har du alkoholhaltiga drycker hemma "i allmänhet" ?