Inlägg från: v i r r a |Visa alla inlägg
  • v i r r a

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Hej allihopa!

Jag har varit bortrest sedan i fredags och har just gett upp att försöka läsa ikapp här och i den förra tråden Jag har förstått att Mimmi, Henlin och Raur har det tufft just nu. Kramar till er!!!

Det är ju galet att vi är inne på den 4e tråden! Jösses! Det borde vara ett gäng som får barn innan den här tråden gått ut! Själv borde jag få precis i början av nästa tråd om jag räknat rätt. Hoppas också att alla har hunnit bli gravida innan den här tråden går ut!

Tjingeling

• v i r r a

Försök att ta det lugnt om du kan. Jag var med om samma sak och det är tydligen mycket, mycket vanligt med bruna flytningar och små blödningar i början av gravidteten. Jag hade ganska mycket flytningar i nästan en vecka.

Kramar!!

A L T A skrev 2008-11-09 21:54:23 följande:
    Tack för era svar tjejer. Kan säga att vi bara haft sex två gånger sedan jag plussade. Det är inget färskt blod alls. Utan mörkbrunt nästan lite skiftande i mörklila om ni förstår. Hoppas verkligen att det bara är pga sexet.
  • v i r r a

Grattis!!!!!

Lillajag1979 skrev 2008-11-10 14:45:55 följande:
    Underbart, underbart UNDERBART!!!! Allt var bra med lillbusen!! Och vet ni vad... Det blir ÄNNU en pojke i tråden! Jag ska få en sooon!
    Min lillkille kickar på så att det verkligen bumpar i magen nu! Stor skillnad på bara några dagar Mysigt men svårt att koncentrera mig på jobbet...
  • v i r r a

Kanelbulle, känner också igen mig! Jag blev väldigt trött av postafen och var ruskigt trött innan men ibland var det bättre att "bara" vara vansinnigt trött än att vara både väldigt trött OCH illamående. Testa att ta en halv tablett. För mig räckte det nästan alltid med en halva. Lite pilligt att dela de små tabletterna men det går

Skönt också att det inte kommer mer flytningar! Klart man blir orolig även om man vet att det är vanligt. Gissar att det är en försmak på livet som kroniskt orolig förälder

• v i r r a

Eva Marianne: Oh! Det låter onekligen hoppingivande

Yoysen: Om det är långt mellan befruktning och sex så kanske ni ska få en flicka! Det sägs ju att killspermierna simmar fort och dör fort medan tjejspermierna tar det lugnare och lever längre

Kanlebulle: Skönt att höra att du mår bättre!! Känner igen tröttheten också. Så var jag 1a trimestern. 2a trim var jag piggare men nu, precis inne i 3e trim, känner jag mig lika trött som i första trimestern! Jag vill BARA sova!

Någon som vet hur ischias känns? Funderar på om det är det jag har och inte foglossning.. det gör bara ont på ena sidan och strålar från ländryggen, genom skinkan ända ner i tårna. Låter det som foglossning?

• v i r r a

men ååååhhh! fasiken! Jag har inte tid att sitta och uppdatera här idag! Berätta NU! *ser bestämd ut*

Nixx skrev 2008-11-12 10:12:04 följande:
    Nu vet vi vad det blir Låter LF skriva det senare så ni får vänta lite...
    Förresten... om någon är nyfiken på hur jag ser ut uppstassad till bröllop så har jag kommit ut ur garderoben i mitt galleri och visar min bröllopsfixade nuna
  • v i r r a

Ooh! En kille! Grattis ligtfish & Nixx! Vi såg också helt övertydligt så jag är 99% säker

Och tack för komplimanger hörrni

• v i r r a

GRAVIDA

Henlin: BF 17/11 2008, 1 son född april 07, Höganäs
    Mars2007: BF 4 december 2008, 1 flicka född 07, Ängelholm
    Catt: BF 11 december 2008, inga barn sen tidigare, Örebro (flicka enligt RUL)
    FlakeZ: BF 26 december 2008, inga barn sedan tidigare. Stockholm
    AMS: BF 28 januari 2009, 1 son född augusti 06, Umeå
    Virra: BF 5 februari 2009, inga barn sedan tidigare, Umeå (Pojke enl RUL)
    Annika77 BF 6 februari 2009, 1 son född maj 07, Malmö ( Tjej enligt RUL)
    Mimmi P, bf 25 Februari, inga barn sedan tidigare, StorStockholm
    Gustafssons bf 6 mars 2009, en tös januari 07. stenungsund
    Disa D, bf ca 6 mars, första barnet! (väntar en pojk!)
    Kallo, bf 14 mars, inga barn sedan tidigare, Göteborg
    Zalåå: bf ca 30/3, 1 son född 06. Göteborg
    Lillajag1979: BF 7 April, inga barn sedan tidigare. Borlänge (Pojke enligt RUL)
    Lightfish & Nixx: BF 10 April, 2009. Inga barn sen tid. Stockholm (Pojke enl. RUL.. övertydligt)
    Kanske en dag: BF 18 april. Inga barn Mariestad
    Yoysen: BF 27 April, son född -05 GB, (Kön, vill ej veta)
    Kanelbulle81: BF 5 Juli, första barnet, Örebro

I VÄNTAN PÅ +:

Serafine: dotter född 06. Malmö, ÄL 23/10?, BIM 7/11 försök 1 efter mf, försök 5 totalt
    Eva Marianne (en Värmlandstös): ÄL ca 2/11??, BIM 16/11??
    Rauur: ÄL ca 16/11, BIM, Början av dec., 1 son född 06, Försök 7. Junsele
    majsanna: ÄL ca 20/11 BIM ca 4/12 inga barn sedan tidigare. Försök 8. Norrköping

• v i r r a

Taack alla för komplimanger. Det är både fiffigt och lite vemodigt att ha sina bröllopsbilder att kika på... jag väger väl en sisådär 15 kg mer just nu och håret är risigt och huden blek... heheh

Majsanna: Kanonfin blogg! Har varit inne där några gånger. Så roligt att se bilder på folk i tråden här

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!