Inlägg från: v i r r a |Visa alla inlägg
  • v i r r a

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Min mage blir stenhård då lillkillen vänder sig... jag tror han framkallar sammandragningar. Jag har vänner som säger att dom inte kunde klämma på magen eftersom det blev sammandragningar då. Så jag tänker som så att om det går att buffa fram sammandragningar utifrån så kanske bebisen kan buffa fram dom inifrån?

Lillajag1979 skrev 2008-11-19 19:16:36 följande:
    Mimmi P skrev 2008-11-19 17:24:16 följande: Det gör inte ont alls... Jag bara undra om det jag först trodde var bäbisen egentligen är livmodern. Visst har jag även kännt sparkar... Men detta är nå helt annat.. Känns som att det vänder sig i livmodern... Svårt att beskriva... Men så blir den även hård.
  • v i r r a

Hejhej alla! Klart man måste få klaga... jag har klagat tidigare och klagar nu igen! I morse blev jag plötsligt och i min värld otippat sjukskriven 100% till minst 10 december! "Kraftig påverkan på ischiasnerven, inflammerade muskler och leder" huu... Nog vet jag att jag haft ont men hur ont är "normalt" när man är gravid liksom? Tja... tydligen inte såhär ont i alla fall.

DisaD: Såg att du också blivit sjukskriven och jag håller verkligen med - det är kluvet! För mig får jag dåligt samvete för jobbet samtidigt som jag blir arg eftersom jag VILL jobba. Å ena sidan känns det som en lättnad att äntligen äntligen kunna vila men å andra sidan kommer jag bli knäpp om jag ska vara hemma länge! Jag fick först panik - hur f*n ska det gå med jobbet? Det finns ingen ersättare, komplexa frågor att hantera, stort möte med chefsgruppen nästa fredag, budgeten för nästa år och redovisning av året, verksamhetsplaner och utvärderingar och och och och och och ÅH NEEEEEJ kändes det bara i morse Det är så mycket jag vill hinna göra innan jag går hem och blir mamma. En massa jobb jag dragit igång och helt ego vill "sätta i sjön" med mitt namn på. Känns surt att lämna över när man är såå nära avslut liksom! Nu känns det lugnare. Jag kommer jobba 25% från sängen och det känns strålande just nu! Fasiken så skönt att inte behöva skrapa rutorna på bilen på morgonen för att stressa iväg till något möte... ahh! Det behöver min rumpnerv verkligen

• v i r r a

Oiiiii!!!! Håller tummarna! Superspännande!

henlin skrev 2008-11-25 02:20:13 följande:
    Nu åker vi in, hoppas att det är på riktigt!
  • v i r r a

Och så himla trevligt att vi här i tråden, mitt i natten till på köpet, blev uppdaterade!

• v i r r a

lightfish och Kanelbulle81

Eller hur! *önskar jag också kunde gör en sol* Jag hoppas också att jag ska hinna, och komma ihåg, att uppdatera er här när det är dags för mig!

FlakeZ: Ojoj! Bra att "få" öva! Men oj så snabbt allt börjar gå här nu med bebisar och förvärkar!

Själv ligger jag i sängen sjukskriven. Känns konstigt eftersom jag är hyfsat pigg så länge jag ligger ner och det känns som att det är abnormt lång tid till februari... TENS är fortfarande underbart!

• v i r r a

Mars! Kan det hända att man får se en liiten liiten bild någon gång i framtiden? Jag är såå bebissugen

Någon som hört något från Henlin?

• v i r r a

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Sällar mig till skaran och utropar GRATTIS HENLIN :-P
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

• v i r r a

Näää! Äre sant! TJOHOOOOO!!!!! Så himla härligt!

Rauur skrev 2008-11-29 08:52:42 följande:
    Jag kan inte tro det!!! JAG PLUSSADE IGÅR! Idag testade jag med digitala och det stod GRAVID! I cant believe it!!
  • v i r r a

kikade på köksbilderna! Precis sådär såg vårt kök ut för ett år sedan också... jag vet hur det är! Det kan kännas obegripligt att det ska bli ordning någonsin igen *pust* Du kanske skrivit det men jag har inte sett det, vad är det för kök? Vi körde ikea med vita högblanka luckor. Är mycket nöjd. Lätt att torka och de blir inte så lätt skitiga.

majsanna skrev 2008-11-29 20:10:21 följande:
    Grattis Rauur. Hoppas att jag kan komma med glädjande besked nästa helg.Just nu är den stora köksrenoveringen igång. Hela köket är en krigszon!! Se bilder på min blogg: majsanna.blogg.se
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!