Inlägg från: v i r r a |Visa alla inlägg
  • v i r r a

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

å jäklar så snyggt! Du måste sätta in bilder då det är klart! Är det abstrakt luckor ni har? Vi har abstrakt vit med svart blank, något melerad bänksskiva.

majsanna skrev 2008-11-30 16:06:02 följande:
    Det är ett ikeakök och vi har valt blanka svarta luckor och svart bänkskiva. Idag har jag också blivit involverad i bygget. Hittills har mannen och svärfar byggt, men idag kom min uppgift: att måla dörrfoder och det burspråk vi har. Så nu sitter jag här med färg i håret, ansiktet, händerna och på kläderna. Jag är expert på att smutsa ner mig...
  • v i r r a

majsanna syftade på svarta lyckor alltså.. fast färg i hår och överallt kan vara rätt charmerande det också

• v i r r a

*asg* precis så har jag känt inför att ta upp något med vår barnmorska. Sedan är det säkert så men ibland har det känts meningslöst att fråga om något eftersom man inte hinner mer än öppna munnen innan hon säger "det är HEEELT normalt" Dom har säkert rätt i att det mesta är helt normalt men jag har ändå känt att det är frustrerande. Varför ska man då gå dit och fråga liksom?

BejbyBoo skrev 2008-12-01 10:31:02 följande:
    Om en timme ska vi till BM igen. Ska ta upp mina svullna och värfkande händer/fötter och se vad hon säger om det. Och även att jag börjat få ont. Hon säger säkerligen att "Det är helt normalt, precis som det ska vara!"... Känns som att det är sällan de säger något annat!
  • v i r r a

Raur! hahah hur vet man när texten blir grå? Och förresten måste jag, såhär efter ett års kommunikation , passa på att fråga vad dina sådana där snuffar betyder? Alltså ^^

Mars: Spännande med huset! Jag är meget impad över att man orkar tänka på flytt just när man fått barn

Kallo: Hejja! Bra att säga ifrån! Jag hade blivit skogstokig! Men är för vek för att ha sagt något till svärmor. Maken däremot skulle ha fått ett litet snack Fick det resultat eller blir det en festresa?

Serafine: Du vet att vi håller tummarna!

• v i r r a

Rauur

*stirrar på ^^ och ,* ... näe! Jag får det inte till en glad gubbe Fast jag har förstått att det är något åt det hållet iaf

Jag har sett att text blir grå ibland men jag har inte förstått varför. Tror inte jag varit med om det själv och undrade hur du kunde se att den skulle bli grå...

Inte mycket jag ser eller fattar idag Undra om det är citodonen mot min foglossning och ischias som gör mig lite extra virrig.

Rauur skrev 2008-12-02 20:41:28 följande:
    Haha är den inte grå för er?? :P Den brukar bli grå för mig då jag citerar någon:PHaha... det är typ.. en glad gubbe iallafall :P ^^ =ögon och , =mun :)Alltså en två ögon och en mun ^^, En leende gubbe :PIdag ärmin mage så jääkla svullen!Finns bilder i bloggen.
  • v i r r a

Oh! Härligt att det verkar lösa sig Det låter som att det kan bli en rätt trevlig helg ändå. Jag har haft den där diskussionen ett antal gånger med min make... det är bra nu men förr om åren hände det titt som tätt att han planerade in saker med mig utan att fråga.

Kallo skrev 2008-12-02 21:16:26 följande:
    Vi gick halva vägen var, jag och maken kommer att åka ner lagom till middagen på lördag kväll och de andra åker ner som planerat på fredagen. Svärfar fyller nämligen år på söndagen och vi vill vara med o fira honom. Sen kommer vi nog att åka hemåt direkt efter frukost på söndag morgon, jag är ju ändå körbar till skillnad mot de andra..... Igår kväll pratade jag och svärmor lite mer om saken och jag sa till henne: "Du FÅR inte planera såna här saker utan att kolla med alla inblandade..". Hon skämdes rejält kan jag säga!
  • v i r r a

nope... hjälper inte!

Rauur skrev 2008-12-02 21:32:50 följande:
    Haha. Men vi säger två kisande ögon och en mun som ler snett då? :P
  • v i r r a

det är lugnt! måste vara fl som spökar!

Mimmi P skrev 2008-12-02 21:41:55 följande:

konstigt, varför funkade det nu? Ber om ursäkt för alla nonseninlägg!
  • v i r r a

Kanelbulle81: okej *tänker* ^^, leende ögon får jag till men tamerullan inte den där munnen ^^,

Nu ska jag sussa!

Natt på er alla! Håll tummarna för att ungen min sover i natt och ger fan i att kicka urinblåsa!

• v i r r a

Men Rauur! Det var inte alls meningen att döda din snuffgubbe! Precis som Eva Marianne har jag trott att jag har blivit för gammal för att hänga med de nya symbolerna på nätet

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!