Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Kanelbulle: Den är jättefin den sandfärgade. Men av egen erfarenhet skulle jag ta den svarta.
Vi har en emmaljunga scooter med färgen jungle lime till Axel. Den är mörkgrön i grunden men har limegröna detaljer och just de är jättesmutsiga och svår att få ren, så här är det bara mörka vagnar som gäller framöver.
Ego: Har haft sammandragningar ända sedan igår kväll nu, men de är rätt oregelbundna dock aldrig mer än 10 minuter emellan. Känns rätt segt för det är långt ifrån alla som gör ont och på de andra föds inga barn. SUCK!!
Majsanna: Du som är arbetsterapeut och allt, vi har ju läst om handens anatomi och sjukdomar som påverkar handen. Jag har fått jätte svullna händer nu och i natt kunde jag knappt böja ena fingret och i morse så fastnade det nere varje gång jag böjde det och försökte böja upp det. Är ju säker att det beror på svullnad och inte någon sjukdom men tror du att det kan ha och göra med att glidytorna i fingrarna inte fungerar som de ska när det är så mkt vätska eller har du en annan förklaring? :P