• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Tvillingmamma2007

Lejån skrev 2009-01-20 21:31:43 följande:

Japp, han gick in och kollade och sa att telefonnumret stod i fel format. Att det inte stod något på riktnummerraden och därför inte utgick några sms. Jag sa faktiskt att jag visste att det var rätt många som inte fick sms och frågade om det kunde vara samma fel för andra och han sa att det var det förmodligen. Dåligt!
    Ok, jag ska maila dem och fråga nu, trött på att jag aldrig får några sms!
  • Tildas mamma

Funkade med bara kortet när jag handlade idag...
    Köpte en varsin jacka åt tjejerna som jag ska lägga undan till nästa vinter 50 kr för den ena och 122 kr för den andra.
    Kostade 349 kr st annars

Var in på Coop också och köpte Pax-stövlar åt dom. 112 kr st!
    75% var det där..

• Tvillingmamma2007

Lejån skrev 2009-01-20 21:31:43 följande:

Japp, han gick in och kollade och sa att telefonnumret stod i fel format. Att det inte stod något på riktnummerraden och därför inte utgick några sms. Jag sa faktiskt att jag visste att det var rätt många som inte fick sms och frågade om det kunde vara samma fel för andra och han sa att det var det förmodligen. Dåligt!
    Har mailat nu och inte ens mailadressen funkade hahaha! Tog den på sidan angånde spärrning av kort, den var tydligen falaktig, har mailat kundtjänst istället nu.
  • Lejån
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-20 22:04:24 följande:
    Lejån skrev 2009-01-20 21:31:43 följande: Har mailat nu och inte ens mailadressen funkade hahaha! Tog den på sidan angånde spärrning av kort, den var tydligen falaktig, har mailat kundtjänst istället nu.
    Ring imorgon istället, annars finns det nog risk att de dissar ditt mail.
    längtar efter sommar & sol
  • Tvillingmamma2007

Lejån skrev 2009-01-20 22:07:17 följande:

Ring imorgon istället, annars finns det nog risk att de dissar ditt mail.
    Har inte tid att ringa från jobbet, näää de får så lov att svara på mail, annars jäklar haha!
  • LJ2

Maria84 skrev 2009-01-20 15:04:12 följande:

Ni som har fått smset, står det att det börjar för just clubmedlemmar med smset som det börjar för idag men att det gäller alla sen? Glömde fråga kundtjänstne och butikerna.. De butikerna jag handlar i är i Linköping.. Nån som vet om KappAhl fortfarande har halva reapriset fortfarande? Fick ju ett sms men där i står det att det bara gäller till den 14/1.
    min syster var där igår, och då var det fortfarande halva rea..
  • LJ2

lugnåsbo skrev 2009-01-20 07:57:54 följande:

ryktas om att det är halva reapriset för medlemmar idag...
    från idag till tor står det i sms:et =)
  • anette 81

Måste man ha ett lindexkort med kredit el finns det kort man bara samlar poäng på?

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • lugnåsbo
    LJ2 skrev 2009-01-20 22:22:49 följande:
    lugnåsbo skrev 2009-01-20 07:57:54 följande: från idag till tor står det i sms:et =)
    haha joo nu vet jag ju det för nu har ju smset gått ut, det hade det inte när jag skrev imorse
    jaja nu har jag bytt....
  • Betty2

Jag ringde kundtjänst för att fråga igen varför jag aldrig får sms (kolla så att det inte låg i fel format eller liknande). Då visade det sig att de hade lagt in fel telefonnummer! (686 i stället för 868 på slutet)
    Det står rätt på deras hemsida, och alla sms-aviseringar när jag beställer från webshoppen funkar, men tydligen är det 2 olika system... Dvs numret som används när de sms:ar ut erbjudanden ligger på något annat ställe i deras datasystem och där var det fel. Fast jag har ändå inte fått något sms i dag (hon ändrade så klart till rätt nummer när jag ringde) så jag känner mig fortfarande tveksam till om det verkligen kommer funka nu... Detta var 3:e gången jag kontaktade dem om just detta problem. Får se om det går att handla billigt utan sms i morgon. *Suck*

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!