• hejentjej

köpa råsaftcentrifug?

är dom bra? hur fungerar dom? kan man lägga i frukt/grönt med skal?? tex apelsin? va kostar dom? har en blender idag, behöver man en råsaftscentrifug då? har aldrig testat men kan man lägga i en apelsin i en blender? haha kanske blir dumt?? vad mer kan man ha råsaftscentrifug till än äpple, morot och apelsin?? är dom svåra att använda?? svåra att rengöra?? e det ett bra köp??

• Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?
  • Sanrah

Stella79 skrev 2009-01-04 18:48:09 följande:

Åhh, jag drömmer om en råsaftscentrigug...ska köpa en snart,men det finns ju så många olika, vågar inte köpa den billigaste, kanske inte håller måttet, vilka märke har ni å vad kostar dom??
    En Philips hr1861 tror jag den hette. Jag älskar den. Superbra och lätt att rengöra
  • Sanrah

LoveSharPei skrev 2009-01-04 18:37:19 följande:

Sanrah skrev 2009-01-04 17:43:50 följande:
    Min favorit är äpple, citron och morot. Eller jordgubbar/ananas.
    Lät gott det med.
  • LoveSharPei

Stella79 skrev 2009-01-04 18:48:09 följande:

Åhh, jag drömmer om en råsaftscentrigug...ska köpa en snart,men det finns ju så många olika, vågar inte köpa den billigaste, kanske inte håller måttet, vilka märke har ni å vad kostar dom??
    Jag rekommenderar Philips bästsäljare! Den är verkligen bäst! Så kommer du använda den ofta och till mycket grönsaker och frukter kan det vara värt att punga ut med den summan. För du kommer inte ångra dig. Den klarar alla frukter och grönsaker utan problem alls! Den har även fått bäst i test i många tidningar och tester. Den är grym! Men ska du tex. bara göra juice av apelsin och sånna frukter kanske det räcker med en billig?
  • LoveSharPei
    hejentjej skrev 2009-01-04 18:55:46 följande:
    har ej testat den än, har ej hunnit, men kollade in lite på dvdn, har va grym, verkade se centrifugen å frukt mm som sin religion typ hahahaha
    Ja, han är grym! The juice master! Haha!
  • LoveSharPei

Sanrah skrev 2009-01-04 18:59:11 följande:

StilaM skrev 2009-01-04 17:43:35 följande:
    Tack, allt lät gott förutom den med rödbetan. Gillar inte rödbetor Ska nog göra citron,gurka och ingefära. Det har jag hemma.
    Jag gillar inte heller rödbeta, men brukar ha i en liten bit endå för att få fin färg och lite extra vitaminer för den smakar inte så mycket ibland i vissa juicer. Beroende på vad man mer har i!
  • Sanrah

Nu testa jag selleri,morot och ingefära. Den väldig stark, så stark att jag inte kunde dricka. Tog jag för mycket ingefära?

• LoveSharPei

Sanrah skrev 2009-01-04 19:23:35 följande:

Nu testa jag selleri,morot och ingefära. Den väldig stark, så stark att jag inte kunde dricka. Tog jag för mycket ingefära?
    Hur mycket tog du? Jag brukar ta super liiiiiite bara. Det räcker, annars blir det lätt för starkt.
  • Sanrah

LoveSharPei skrev 2009-01-04 19:24:13 följande:

Sanrah skrev 2009-01-04 19:23:35 följande:
    Hur mycket tog du? Jag brukar ta super liiiiiite bara. Det räcker, annars blir det lätt för starkt.
    Jag brukar också ta lite. Fast inte denna gång.

Hihi, men lär sig. Jag älskar den trots allt
  • LoveSharPei

Sanrah skrev 2009-01-04 19:26:14 följande:

LoveSharPei skrev 2009-01-04 19:24:13 följande:
    Jag brukar också ta lite. Fast inte denna gång. Hihi, men lär sig. Jag älskar den trots allt
    Ja, i början är det lite svårt och veta hur mycket man ska ta av allt. Men med tiden så lär man sig...
  • Sanrah

LoveSharPei skrev 2009-01-04 19:27:33 följande:

Sanrah skrev 2009-01-04 19:26:14 följande:
    Ja, i början är det lite svårt och veta hur mycket man ska ta av allt. Men med tiden så lär man sig...
    Jo, så är det nog. Mina andra juicer har iaf blivit supergoda.

Den är så lätt att rengöra.
Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?