• hejentjej

köpa råsaftcentrifug?

är dom bra? hur fungerar dom? kan man lägga i frukt/grönt med skal?? tex apelsin? va kostar dom? har en blender idag, behöver man en råsaftscentrifug då? har aldrig testat men kan man lägga i en apelsin i en blender? haha kanske blir dumt?? vad mer kan man ha råsaftscentrifug till än äpple, morot och apelsin?? är dom svåra att använda?? svåra att rengöra?? e det ett bra köp??

• Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?
  • Viewsonic
    vackrastarflow skrev 2008-11-18 15:13:02 följande:
    jaja man får ändå mycket frukt för 400 spänn!och då kan jag göra godare muffins på fruktköttet jag får också rabatt på onoff men jag fick min, så det var ju inte jag som betalade, så egentligen kunde jag då handla för 900kr hihi!så ja, min är nog bästast ändå. och inte overpriced bara för att det står Philips på den! om ett par år kommer de kosta 300 pix hihi
    Vad gör du för muffins på fruktköttet?
  • LoveSharPei
    vackrastarflow skrev 2008-11-18 15:13:02 följande:
    jaja man får ändå mycket frukt för 400 spänn!och då kan jag göra godare muffins på fruktköttet jag får också rabatt på onoff men jag fick min, så det var ju inte jag som betalade, så egentligen kunde jag då handla för 900kr hihi!så ja, min är nog bästast ändå. och inte overpriced bara för att det står Philips på den! om ett par år kommer de kosta 300 pix hihi
    Aldrig. Philips är bäst så är det bara och jag är inte så sniken heller, jag har gott om pengar så 400kr hit eller dit det bryr jag mig inte i. Därför köpte jag Philipsen!
  • vackrastarflow
    LoveSharPei skrev 2008-11-18 16:36:50 följande:
    Aldrig. Philips är bäst så är det bara och jag är inte så sniken heller, jag har gott om pengar så 400kr hit eller dit det bryr jag mig inte i. Därför köpte jag Philipsen!
    Men jag är sniken och har inte gott om pengar. okej du vann. grattis.
  • LoveSharPei
    hejentjej skrev 2008-11-22 22:25:08 följande:
    är det philips hr 1861
    Tror det är så den heter? Kan inte siffrorna för modellen.
  • Andreas tjej
    LoveSharPei skrev 2008-11-07 18:04:26 följande:
    Nej, det kan man inte. Det blir inte samma sak! Den kostade ca 1500kr då. Men jag tror den har sjunkit lite i pris. Min är den som fick bäst i test och fick ut mest juice av alla sånna maskiner. Dom flesta pressade inte ur juicen ordentligt, men denna gör verkligen det! Super bra! Jag rekommenderar den verkligen! Kanske du kan önska i julklapp?
    Är den klumpig, bullrig och tar mycket plats?
  • Sanrah

Philips hr1861 står högst upp på julklappsönkselistan

• LoveSharPei

Andreas tjej skrev 2008-11-23 06:49:14 följande:

Är den klumpig, bullrig och tar mycket plats?
    Nej, inte alls. Den tar inte mycket mer plats än en kaffebryggare. Så det är den inte. Bullrig? Klart den låter, men det går ju så snabbt och göra juicen i den så inte länge man behöver ha den på, inte ens 10sek. Den är bäst heltenkelt!
  • LoveSharPei
    Sanrah skrev 2008-11-23 09:33:12 följande:
    Philips hr1861 står högst upp på julklappsönkselistan
    Hoppas du får en, du kommer blir super nöjd! Och en variant av juice jag kan rekommendera är att göra av färska jordgubbar och annanas i sommar. Om du gillar det? Den är sååååå god!
Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?