• hejentjej

köpa råsaftcentrifug?

är dom bra? hur fungerar dom? kan man lägga i frukt/grönt med skal?? tex apelsin? va kostar dom? har en blender idag, behöver man en råsaftscentrifug då? har aldrig testat men kan man lägga i en apelsin i en blender? haha kanske blir dumt?? vad mer kan man ha råsaftscentrifug till än äpple, morot och apelsin?? är dom svåra att använda?? svåra att rengöra?? e det ett bra köp??

• Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?
  • LoveSharPei
    artan060914 skrev 2008-11-16 20:58:33 följande:
    Tycker bättre om Philips HR1861.
    Jag med, den är bäääääääst! Woho! Vad jag tjatar om det! Men det ÄR den verkligen!
  • artan060914
    LoveSharPei skrev 2008-11-16 23:18:09 följande:
    Jag med, den är bäääääääst! Woho! Vad jag tjatar om det! Men det ÄR den verkligen!
    Och snygg dessutom
    Det får gärna ta plats för min står framme
    Gillar den skarpt!!
  • LoveSharPei
    artan060914 skrev 2008-11-17 09:23:03 följande:
    Och snygg dessutom Det får gärna ta plats för min står framme Gillar den skarpt!!
    Min står också framme, och egentligen tar den ju inte mycket mer plats än en kaffebryggare. Haha! Den är bäst helt enkelt!
  • vackrastarflow
    LoveSharPei skrev 2008-11-17 15:40:33 följande:
    Min står också framme, och egentligen tar den ju inte mycket mer plats än en kaffebryggare. Haha! Den är bäst helt enkelt!
    Min är bästare! Den står också framme alltid, de är ju bra mycket snyggare än tex en kaffebryggare.
  • Viewsonic
    vackrastarflow skrev 2008-11-17 16:21:29 följande:
    Min är bästare! Den står också framme alltid, de är ju bra mycket snyggare än tex en kaffebryggare.
    Blir galen på alla apparater
  • LoveSharPei
    vackrastarflow skrev 2008-11-17 16:21:29 följande:
    Haha, nej lätt att Philipsen är bättre! Philipsen är snygg! I borstat, ooooh vilken snygging!
  • LoveSharPei
    Viewsonic skrev 2008-11-17 17:10:38 följande:
    Blir galen på alla apparater
    Jag med! Dom enda som står framme är soda stream, philipsen och kaffebryggaren! Fast dom är snygga och "passar in" så det är helt okej. Resten har jag gömt i skåpen! Hahaha!
  • vackrastarflow
    LoveSharPei skrev 2008-11-17 19:07:41 följande:
    Haha, nej lätt att Philipsen är bättre! Philipsen är snygg! I borstat, ooooh vilken snygging!
    min exido är också borstad! så det så!
    www.netonnet.no/Images_Site/item_img/no/large/l116096.jpg

och du vet inte alls om Philipsen är bättre för min Exido är inte med i de där testerna vilket betyder att min förmodligen är minst lika bra och bara hälften så dyr tänk så mycket frukt jag kunde köpa för de 500! Eller ja din kostade ju 1500, så min var 1000kr billigare

Sa ju att min var bästare
  • LoveSharPei
    vackrastarflow skrev 2008-11-17 20:30:02 följande:
    min exido är också borstad! så det så!www.netonnet.no/Images_Site/item_img/no/large...och du vet inte alls om Philipsen är bättre för min Exido är inte med i de där testerna vilket betyder att min förmodligen är minst lika bra och bara hälften så dyr tänk så mycket frukt jag kunde köpa för de 500! Eller ja din kostade ju 1500, så min var 1000kr billigare Sa ju att min var bästare
    Min mamma har en sån, så jag vet! Min är bättre. Mitt "fruktkött" som blir över är mycket torrare än hennes. Så det så! Och dessutom gav jag inte 1500kr för min utan jag betalade 900kr. Den kostar 1500kr men eftersom min sambo jobbar på ONOFF fick vi den för 900kr. Haha!

Så min is still the best!
  • vackrastarflow
    LoveSharPei skrev 2008-11-17 22:38:19 följande:
    Min mamma har en sån, så jag vet! Min är bättre. Mitt "fruktkött" som blir över är mycket torrare än hennes. Så det så! Och dessutom gav jag inte 1500kr för min utan jag betalade 900kr. Den kostar 1500kr men eftersom min sambo jobbar på ONOFF fick vi den för 900kr. Haha! Så min is still the best!
    jaja man får ändå mycket frukt för 400 spänn!

och då kan jag göra godare muffins på fruktköttet

jag får också rabatt på onoff men jag fick min, så det var ju inte jag som betalade, så egentligen kunde jag då handla för 900kr hihi!

så ja, min är nog bästast ändå. och inte overpriced bara för att det står Philips på den! om ett par år kommer de kosta 300 pix hihi
Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?