• hejentjej

köpa råsaftcentrifug?

är dom bra? hur fungerar dom? kan man lägga i frukt/grönt med skal?? tex apelsin? va kostar dom? har en blender idag, behöver man en råsaftscentrifug då? har aldrig testat men kan man lägga i en apelsin i en blender? haha kanske blir dumt?? vad mer kan man ha råsaftscentrifug till än äpple, morot och apelsin?? är dom svåra att använda?? svåra att rengöra?? e det ett bra köp??

• Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?
  • GrönaDruvan

Det ända som är lite jobbigt är att det är så många delar att diska efteråt... är det så på philips också tro??

• LoveSharPei

Jag rekommenderar helt klart Philips, den är bäst! Så är det bara. Inget snack om saken! Jag är super nöjd med min!

• GrönaDruvan
    LoveSharPei skrev 2008-11-16 12:25:51 följande:
    Jag rekommenderar helt klart Philips, den är bäst! Så är det bara. Inget snack om saken! Jag är super nöjd med min!
    Men har du testat OBH då??
  • Sanrah
    LoveSharPei skrev 2008-11-16 12:25:51 följande:
    Kan man trycka ner alla frukter och grönsaker? Läste obhnordicas bruksanvisning, mycket som inte funkade att trycka ner i apparaten. Tvungen att skala en del frukter.
  • LoveSharPei
    GrönaDruvan skrev 2008-11-16 12:28:23 följande:
    Men har du testat OBH då??
    Ja, min kompis köpte den för hon var för snål. Hon ångrade sig sen när hon såg min och fick prova den själv. Den ÄR bäst!
  • LoveSharPei
    Sanrah skrev 2008-11-16 12:28:38 följande:
    Kan man trycka ner alla frukter och grönsaker? Läste obhnordicas bruksanvisning, mycket som inte funkade att trycka ner i apparaten. Tvungen att skala en del frukter.
    Ja, du kan köra ner ALLA frukter. Hela morötter, hela äpplen med skal och hela faderittan. ALLT! Bara och trycka ner och ut kommer juice på mindre än 10 sek. Sen är den inte så svår och diska heller, tycker jag! Jag är hel nöjd med den!
  • Sanrah
    LoveSharPei skrev 2008-11-16 12:31:14 följande:
    Ja, du kan köra ner ALLA frukter. Hela morötter, hela äpplen med skal och hela faderittan. ALLT! Bara och trycka ner och ut kommer juice på mindre än 10 sek. Sen är den inte så svår och diska heller, tycker jag! Jag är hel nöjd med den!
    Jobbar du för Philips?

apelsiner med skal?
  • GrönaDruvan
    LoveSharPei skrev 2008-11-16 12:29:30 följande:
    Ja, min kompis köpte den för hon var för snål. Hon ångrade sig sen när hon såg min och fick prova den själv. Den ÄR bäst!
    Ok.. jag ger mig, hihi
Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?