• hejentjej

köpa råsaftcentrifug?

är dom bra? hur fungerar dom? kan man lägga i frukt/grönt med skal?? tex apelsin? va kostar dom? har en blender idag, behöver man en råsaftscentrifug då? har aldrig testat men kan man lägga i en apelsin i en blender? haha kanske blir dumt?? vad mer kan man ha råsaftscentrifug till än äpple, morot och apelsin?? är dom svåra att använda?? svåra att rengöra?? e det ett bra köp??

• Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?
  • hejentjej

aha så obh måste man skala frukten?? men de måste man inte me philips? är det korrekt

• hejentjej

finns den på elgigantens hemsida den philips ni menar? kan ni inte lägga in en länk till vilken det e eller art nr?? tack

• Viewsonic
    Sanrah skrev 2008-11-16 12:09:22 följande:
    Du verkade så insatt
    Japp, tyvärr fick jag reda på att Philips var bättre efteråt...
  • Sanrah
    Viewsonic skrev 2008-11-16 12:07:06 följande:
    Den har fått bäst i test både lilla och stora i vår lokalblaska. Kolla om du hittar på www.nwt.se
    hitta inget, sökte men tyvärr inget resultat
  • GrönaDruvan

Jag fick OBH Nordica förra året. Jag tycker den är bra, det ända är ju att man får skala apelsinerna, det är lite dumt.. bananer kör jag med handmixer. Philips låter ju bättre, men jag har aldrig testat den. Det är iaf kanon att ha en sådan maskin tycker jag!!!

• Viewsonic
    GrönaDruvan skrev 2008-11-16 12:18:53 följande:
    Jag fick OBH Nordica förra året. Jag tycker den är bra, det ända är ju att man får skala apelsinerna, det är lite dumt.. bananer kör jag med handmixer. Philips låter ju bättre, men jag har aldrig testat den. Det är iaf kanon att ha en sådan maskin tycker jag!!!
    Skillnaden är att Philips pressar ur mer juice. Funktionen är densamma. God juice.
  • GrönaDruvan
    Viewsonic skrev 2008-11-16 12:19:57 följande:
    Skillnaden är att Philips pressar ur mer juice. Funktionen är densamma. God juice.
    Ok.. låter ju bra, men köper nog inte en till, hihi...
Svar på tråden köpa råsaftcentrifug?