• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • maltazar

Pumpkin: Det är ju alltid skönt att veta :)

• Soulie

[citat]

maltazar skrev 2008-12-08 21:38:36 följande:
    Ja, i stort sett Det här är faktiskt första gången jag pluggar nånting där lärarna säger att vi definitivt kommer att ha jobb när vi är klara. Det är skönt
    [/citat]

säger dom inte alltid så? dom sa så på gymnasiet till oss, sa även så på utbildningen jag hade efter, även den jag hade här via industrin |:

men är det brett ökar ju chansen iaf d:
  • Pumpkin

Soulie skrev 2008-12-08 22:52:44 följande:

[citat] Ja, i stort sett Det här är faktiskt första gången jag pluggar nånting där lärarna säger att vi definitivt kommer att ha jobb när vi är klara. Det är skönt [/citat] säger dom inte alltid så? dom sa så på gymnasiet till oss, sa även så på utbildningen jag hade efter, även den jag hade här via industrin |: men är det brett ökar ju chansen iaf d:
    Inte på högskola/universitet som jag gått på i alla fall. Där har de varit ärliga med hur jobbutsikterna sett ut. Så som sagt, det här är första gången verkligen alla säger att vi kommer ha jobb
  • Soulie

Pumpkin skrev 2008-12-08 22:59:23 följande:

Soulie skrev 2008-12-08 22:52:44 följande: