• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • tobiq

Kommer Camilla och hennes man att hålla ihop?:) Hoppas det med gör det med tanke på alla småttingarna:)

Lyckligare än någonsin!
  • Helennnna
    DesiréeochThéosmamma skrev 2009-01-23 13:37:00 följande:
    Ja hon mister en pojke efter en avbryten graviditet och sen efter dom kände sig redo igen så blev hon gravid igen
    Är det nadja ni menar? :) jag har missat några avsinitt, men fick för mig att hon är ensam? har jag fel? vad heter hennes man i sånna fall? och barn? hehe
  • kvinna 86
    tobiq skrev 2009-01-30 12:36:10 följande:
    Kommer Camilla och hennes man att hålla ihop?:) Hoppas det med gör det med tanke på alla småttingarna:)
    jag har för mig att han är otrogen och att de skiljer sig. nån som vet om det stämmer?

när får hon sin flicka? camilla alltså som har 3 pojkar
  • pluttebarn
    kvinna 86 skrev 2009-01-30 13:09:31 följande:
    jag har för mig att han är otrogen och att de skiljer sig. nån som vet om det stämmer?när får hon sin flicka? camilla alltså som har 3 pojkar
    Jag har sett alla avsnitt som finns ute och jag har då inte sett att han var otrogen. Var har du hört det? Dom har ungefär samma mellan alla barnen, alltså är flickan inte sååå långt fram  i tiden.
    3D ul i v 22. bilder finns på lillebror
  • Lovley

wow att hon blir nöjd efter 4 barn, hon tjatar ju som fasen efter barn hela tiden tycker jag Hehe

• jenny b

pluttebarn skrev 2009-01-30 11:01:35 följande:

Hon har visst fått ett arv av en släkting under tiden hon fick bidrag. Detta redovisades inte utan dom renoverade sitt hus ist.  Ialla fall var det saken gällde. Tror hon får samhällstjänst som straff....  Något mer du undrar? =))
    tack, du har räddat min helg... hade ju spruckit av nyfikenhet annars
  • Lovley

nån som vet ifall bente och david bli ts igen?
    Eller hittar bente nån ny?

• Imas

Lovley skrev 2009-01-30 15:36:11 följande:

nån som vet ifall bente och david bli ts igen? Eller hittar bente nån ny?
    Läste i bentes blogg/forum någotliknande var det iaf att hon hade en ny kille fick se en bild på honom med.
  • Misty W
    Fia96 skrev 2008-12-12 23:20:11 följande:
    Bente pluggar på ngn Kock/kallskänke-utbildningen. Hon slutade på militärutb.Christina M. Peter blir Nageltekniker.Christina( som soc hotar ta barnen ifrån) har fått en tredje son med Dennis och sen har de flyttat isär.Den mörka Katerina(som har Mikkel) får en son till med sin fd kille (och fd kompis) Jonas. Han har för närvarande vården av Pojken och Katerine får inte träffa sin son så ofta.Camilla med de tre pojkarna har nyss fått en liten dotter med sin man. Mannen var därefter otrogen och de gick isär (hur det är nu vet jag inte).June har separerat från Hans-C och fått en till dotter med en ny man.Puh, mkt blev det....
    här är inlägget.. jag visste att jag kände igen det där med camilla och hennes man. Står dock inte vart dom fått det ifrån. skulle vara spännande och veta hur det är där.
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)