• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Lovley

jag tycker hon stella är lite bortskämd med att hennes mamma jämt ska ta tino medans hon sminkar sig/plattar håret. dem filmar ju jämt när hon gör sig i ordning. Jag skulle aldrig hinna med det med min buse till son hemma hehe

• samsara
    Karisma skrev 2009-02-12 13:04:58 följande:
    MammaSöderstjerna skrev 2009-02-12 13:03:14 följande: åhh vilka var det? Brukar titta på programmet men har inte stenkoll. Du kmr inte ihåg ngt om de så jag kanske kan räkna ut vem du menar.
    Alltså..jag och namn Dom har en dotter tillsammans, separerade, han träffar en ny som han får en son tillsammans med. Men när sonen föds har han gått tillbaks till exfrun igen...Kommer inte alls ihåg vad dom heter
    Älskade barn, Engla 26/7-06 och Linux 10/6-08
  • Imas

MammaSöderstjerna skrev 2009-02-12 13:03:14 följande:

Åh, här har vi folk med koll!! Älskar Unga Mödrar och vill bara se mer!!! Nu har jag inte alls läst så noga bakåt, men ser här och var länkar till Nadjas blogg, superspännande att läsa! Men hur är det med alla andra? Malou-Stella tex? Och *vad dom nu heter* som först var gifta, sen separerade, han träffade en ny som blev gravid och sen gick han till sin exfru igen...
    Michelle och Simon var gifta. Sen skillde som sig, Simon träffade Sofi och hon har nu fött hans son,
  • Tovas Mamma
    MammaSöderstjerna skrev 2009-02-12 13:03:14 följande: åhh vilka var det? Brukar titta på programmet men har inte stenkoll. Du kmr inte ihåg ngt om de så jag kanske kan räkna ut vem du menar.
    Michelle har dottern Victoria tillsammans med ...... (vad han nu hette.. ) de va gifta å sen skilde de sig och han fick en son Elias med ........ (vad hon nu hette... )

Michelle har elat ha tebax honom i flera omgångar men vad jag vet är de inte tillsammans nu (men hade säkert en fling efter att X fått Elias) utan nu är Micehlle kompis med Elias mamma och umgås med barnen.

Va kanske de???
    ~ Mamma till världens underbaraste Tova ~ * ~ www.zizzi.bloggagratis.se/ ~
  • Tovas Mamma

Simon & Sofi va de ja...

Imas skrev 2009-02-12 13:31:44 följande:
    MammaSöderstjerna skrev 2009-02-12 13:03:14 följande: Michelle och Simon var gifta. Sen skillde som sig, Simon träffade Sofi och hon har nu fött hans son,
    ~ Mamma till världens underbaraste Tova ~ * ~ www.zizzi.bloggagratis.se/ ~
  • Helennnna

MammaSöderstjerna skrev 2009-02-12 13:03:14 följande:
    åhh vilka var det? Brukar titta på programmet men har inte stenkoll. Du kmr inte ihåg ngt om de så jag kanske kan räkna ut vem du menar.
    Simone heter pappan. Michele heter hon som han först fick barn med (Emma? heter dottern va?) sen träffade han ju Sofie (som igårdagens avsnitt födde deras son) han är inte tsm med Sofie längre heller, tog slut när hon gått halva graviditeten ungefär.

Undra vem han gör på smällen härnäst och sen dumpar? :-O
  • Helennnna

Nej Viktoria heter barnet. inte Emma

• samsara
    Tovas Mamma skrev 2009-02-12 13:32:55 följande:
    Michelle har dottern Victoria tillsammans med ...... (vad han nu hette.. ) de va gifta å sen skilde de sig och han fick en son Elias med ........ (vad hon nu hette... ) Michelle har elat ha tebax honom i flera omgångar men vad jag vet är de inte tillsammans nu (men hade säkert en fling efter att X fått Elias) utan nu är Micehlle kompis med Elias mamma och umgås med barnen. Va kanske de???
    Haha, så Michelle och Sofie umgås nu?

Har ni sett nyare avsnitt än dom som går i Sverige och vart isf?
  • samsara
    Helennnna skrev 2009-02-12 13:33:38 följande:
    Karisma skrev 2009-02-12 13:04:58 följande: Simone heter pappan. Michele heter hon som han först fick barn med (Emma? heter dottern va?) sen träffade han ju Sofie (som igårdagens avsnitt födde deras son) han är inte tsm med Sofie längre heller, tog slut när hon gått halva graviditeten ungefär. Undra vem han gör på smällen härnäst och sen dumpar? :-O
    Hihi, det hade nog blivit lajbans släkträffar när han ska berätta om sina barn
  • Helennnna

Jag tror man kan betala för att se avsnitten, men vet inte vart.

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)