• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Nifelheim
    WhiteAngels skrev 2009-02-05 07:01:42 följande:
    mammamys06 skrev 2009-02-04 21:53:10 följande: Det har och göra med vad man ska jobba med.Ska du till ex jobba med barn får du inte ha brott som gäller barn
    Ska man jobba med barn får man inte vara dömd för vålds-, sexual- eller drogbrott. En del ställen kollar upp ALLT man är straffad för, men de jag nämnde måste de kolla för att man ska få jobba med barn. Tyvärr slarvas det ibland ändå.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Engla75

Nadia har ju inte skrivit i bloggen på över ett år. Någon som vet hur hon mår?

• DizNick
    Svar på #222
    Även jag har länkat till naddi.dk och fick inga svar ang hur hon mår nu. Så detta undrar jag med!

Så någon som vet hur det är med henne?
  • soff82

Jag såg på ett forum att Nadja hade en son som heter Sakarias nu också. Visade upp vad hon hade sytt till honom
    Tror jag fick länken genom denna tråden, men inte säkert.

• Misty W
    rosenkind skrev 2009-02-05 06:45:20 följande:
    Misty W skrev 2009-02-04 19:59:34 följande: Får hon ett barn till? Är du säker? När man tittar på henner sida står det ju bara om Sebastian o ängeln Elias Blir så ledsen för hon är verkligen min favorit.
    Ja hon får en son till i säsong 7 tror jag det va. man får iallafall se det på tv.
  • EmmaTova

Vilken pojkvän är det som var otrogen? Hon med 3 pojkar och vill ha ett fjärde barn? hon som blev anmäld?

• Misty W
    EmmaTova skrev 2009-02-05 10:17:27 följande:
    Vilken pojkvän är det som var otrogen? Hon med 3 pojkar och vill ha ett fjärde barn? hon som blev anmäld?
    jag någon har skrivit det i tråden iallafall. hon får förövrigt en fjärde unge, en dotter.
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)