Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
lite sent indläg men är inte på FL hele dagn
Nadia blev diskuteret i den annan tråd, och jag blev lite ledsen över att folk kom med kommentarer om hur egoistisk etc det var av hon att forsöke att få barn. men nu vet jag ochså att hon faktisk blev gravid igen men forlorade barnet. Dom blev tvungen att göre sen abort i v 17 1ll 18 (hvilket i DK är extrem sen abort eftersom 12 v är gränsen for en abort) Han hadde nogt fel på nyrerne som han inte ville ha kunne överlevt utenfor magen med annat än typ 5 % och det skulle betyde et liv på hospitalet for han.
www.naddi.dk/ link till hennes blog
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=image film til hyldest av hendes engel Elias. Varning for stärke bilder. Iaf jag tyckte det var hämsk att vete att i Sverige dette underbare minibarn inte räknes som extrem sen abort.
Vet inte om dette redan har postet i tråden men orker inte läse alla 20 sidor
Nadia får även en son till sen som när säsong 7 slutade lever.
HullaDk skrev 2009-02-04 19:54:44 följande:
usch.. gravid och jäklig som jag är skulle jag nog inte kollat på den. men så fint det var!
Hur går det för Christina med alla pojkarna som är anklagad för att bidrägeri?
Jag vet bara att hon får en dotter, sen har jag läst här i att hennes man är otrogen och att dom går isär, men jag vet inte om det stämmer.
Misty W skrev 2009-02-04 19:59:34 följande:
mammamys06 skrev 2009-02-04 21:53:10 följande: