Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här.
Spoliers här.
Line med barnen Maria och Martin skall ha ett "Regnbågsbarn" tillsammans med ett homosexuellt par hon var mycket noga med att understryka att dom skulle inseminera henne. Men vem pappan är får man väl aldrig veta. Är det någon som kommer ihåg Christina som hade sonen Lukas tillsammans med fd pojkvännen Peter? Undrar vad hon gör idag.
Angående tidigare inlägg om coladrickande, nu förstår jag varför alla dricker det hela tiden. Cola till en 1 1/2 åring...
Och chokladmjölk.. Hmm.
Tror Christina och Dennis det hjälper att ha öppet en dm när de röker? Fyyy
Det är väl ingen fara att ge chokladmjölk till en 1.5 åring? Det får de på dagis ju. ;)
Där får de mer socker än du kan drömma om.
Mina har fått lite från de är 1 år. Ok inte cola då men chokladmjölk har de fått.
Inga mängder men ett glas på helgen för att mysa lite.
Var de bara jag som reagerade att han skulle till den lokala puben för att hämta EN cigg en kompis lånat..... OKEJ, kanske dags att sluta röka om man inte har råd..
060810: eh blir ditt barn bjuden på chokladmjölk på dagis? Jisses..
Nån som vet vilken ras det är på Michelas hund? (Hon som har Smilla)
Tycker att Mikaelas tanke om att bli äggdonator är väldigt fin. Får hoppas att hon blir det också, trots att hon är nålrädd. Fanns ju möjlighet, i värsta fall, att få pillerform också.
Vad olika det kan vara mellan förskolor då.. På förskolan jag jobbar på serverar vi inget som innehåller socker (inte äns ketchup). På sonens förskola är det samma sak.
Alessandra: Michaels hund är en Jack russel :)
På vår gamla hade de chokladmjölk till frukost ibland. Stod så på frukostlappen i a f.
Nu har vi bytt till montessori och där är det minimalt med sötsaker.
Men barnen har fått chokladmjölk på gamla förskolan minst en dag varje vecka.
Vilket jag tycker är mycket när det är något jag och barnen vill lyxa till det med på helgen om vi vill de helger de är hemma.