LängtansBlåaBlomma skrev 2013-05-10 18:16:55 följande:
Vad jag tycker synd om Nanna. Göra hela lasset hemma och ta hand om barnet i princip helt själv. Och så är han svår att leva med med. Humörsvängningar de luxe uppå allt. Hon sitter och väntar i bilen påklädd med bebisen och så ska han diska och gå till källaren utan att veta varför han ska dit. Men hon visste ju att en relation med Ditlev blir tuff. Synd om henne ändå.
Och jag säger det igen... Camilla och Dennis är så miserabla. Ett födelsedagskort som överraskning. Och vilken drömkille han är. Spelar bort hyran, är otrogen med hennes faster, ger henne fingret och så fem söta men vilda barn som verkar kommit helt utan planering och genomtanke.
Och så Kenneth och Nadja. Roligt att få ett till barn. Men förstår inte att de vågar när de knappt kan försörja ett barn. Själv vågar jag inte få barn innan ett rejält sparkonto.
Förresten... Kul att få en graviditetssticka som är kissad på, haha.
Nanne och Ditlev har ju separerat på riktigt nu. Hon berättar i sin blogg om varför de separerat osv. Tycker dom är jättegulliga ihop, men känns ändå som Nanne förtjänar ett riktigt liv med en partner som kan ge henne allt hon behöver. Kärlek räcker inte alltid hela vägen.