Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Micaela, synd att b-resen och jag är borta på annat imorgon, tyckte dina kakor lät väldigt smarriga :)

• fru jönsson

Grattis alla nya ettåringar! Här har vi börjat sova lite bättre på nätterna, inatt slapp vi ta in honom till oss och han sov till sex och sen välling och somandeom till 7.30. Helt ok :)

Idag ska vvi promenera bort till Olskroken och det nyöppnade Le pain francais cafét och äta frukost. Mmmmm ska nog lyxa till på något chokladigt också, det är ju ändå fredag :)

Emelie - Se nu till att få anmält dig till högskoleprovet och komvux Så vi kan plugga matte ihop i vår :)

• fru jönsson

Ettårskalas söndag den 8/3 vid ca 13.00:

Hanna, André & Molly
    Emelie & Evelina
    Linda, Alexander och troligtvis Casper också
    Kajsa, Örs och Wilmer
    Linda, Kristoffer & Filippa
    Alexandra, André & Benjamin (vi är borta 10-25/3)

• fru jönsson

Maria, Carina - Vi kan också hjälpa till om det behövs imorgon, eller så är vi två som dricker kaffe och vaktar tre barn :)

Helgen har varit härlig med babysim, fest och nu ikväll ska jag på bio med två tjejkompisar :) Har även fyndat lite på Tradera ;)

Carina - Tror jag såg Elly och hennes pappa på Munkebäcksgatan i fredags runt lunch, det var likadan vagn som er. Har Patric grön mössa?

• fru jönsson

Benjamin är gnällig här så jag är mycket tacksam att vi ska åka snart ;)

Ses om en timme!

• fru jönsson

Fy för magsjukor!!!

Nu med tre veckor kvar till Thailandsresan känner man inte för att bli sjuk direkt.

Carina - Ja, det var lite kyligt igår på promenaden. Hoppas det det blir vår snart!

Mica - Bajblöjor vid småtimmarna är ju ingen höjdare direkt ;)

Idag ska vi till bvc på ettårskollen annars har vi inget på schemat, jag får hålla ut hemma till ett när vi ska gå dit ;)

• fru jönsson

Jenny - Shit pom fritt vikken skillnad! :)

Mica - Hur mår Alexander?

Jag har inte hunnit vara på fl så mycket det senaste, repeterar till hp för fullt :)

• fru jönsson

Jenny- vad använder du för balsam?

• fru jönsson

He he, jag ser det som positivt isåfall, det blir ju bra för figuren med en släng magsjuka nu innan ;)

• fru jönsson

Carina - Jo komma till ro liggandes i sin säng verkar ju svårt, vi jobbar med det varje kväll.

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV