Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Maria - Bra jobbat där med garderoberna :) Jag har flera tvingar om du behöver.

Alice - Japp sportlovsveckan startar imorgon, får hålla sig borta från city då ;) Jag ska till Kåken imorgon och låna några böcker, du kanske vill ta en fika där med mig och b-rex?

• fru jönsson

Alice - Då tar vi det en annan dag, jag måste dit igen snart för jag har reserverat några böcker jag väntar på :)

• fru jönsson

Maria - Hmmm, tänker att det bästa vore nog att borra/eller rita en liten markering så du ser vart det ska borras och sen ta bort garderoben och borra ordentligt och sätta dit mollypluggen, tillbaka med garderoben och skruva in mollyn

• fru jönsson

Jenny - Härligt med snö :)

Maria - vill du jag ska komma förbi med tvingar idag?

Carina - De sa på nyheterna att flera piketpoliser i Göteborg poserat nakna med pistoler, det var väl inte din karl? ;)

Alice - Om du ser brios lilla racerbil i orange får du gärna köpa en till mig, den kostar 49:-

• fru jönsson

Carina - Ha ha jag kan bara tänka mig vad du och Patrik gör med era pickadoller hemma på lördagskvällarna ;) Tycker också de överdriver men det är väl för allt det i Malmö, de vill framställa polisen som idioter.

Ang Kåken så har de öppet som följer: Jag går gärna med någon dag, tex onsda
    g?

Måndag kl. 10.00-11.30 0-1ÅR BABYGRUPP
    Måndag kl. 12-15.00 0-6ÅR
    Tisdag kl. 8.30-11.00 0-6ÅR
    Tisdag kl. 11.30-13.30 0-1ÅR BABYGRUPP
    Onsdag kl. 09.00-15.00 0-6ÅR
    Torsdag kl. 09.00-15.00 0-6ÅR

• fru jönsson

Maria - Låter som en bra plan att låna kamera :) Men skulle du inte köpa 40d?

• fru jönsson

Sitter och uppdaterar gamla mattekunskaper, shit pomme-fritt vad ringrostig man känner sig, det var ju 12 år sen man gick i skolan med sånt här sist :)

• fru jönsson

Just det Ängsblomma :) - Jodå vi träffas ofta (iaf ett gäng av oss) vi är många som är hellediga fortfarande och skall vara ett bra tag till. Vi träffas oftast hemma hos någon när vi är många så barnen (tänkte skriva bebisarna ,men det är de ju inte längre) får krypa och leka :)

• fru jönsson

M - Det finns ju 400d med, den som ersattes med 450 nyligen, det är den jag har och funkar precis lika bra och är mycket billigare

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV