Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

hello girls and bebbs!

Nu har min kompis åkt tillbaka till Rom så jag kan sitta vid datorn igen ;)

Mica - Får verkligen hoppas det vänder snart med sömnen.... Låter ju helt otroligt jobbigt.

Carina - Hang in there, låter ju som att det kommer gå bra, det går ju åt rätt håll iaf.

Usch, jag känner igen mig i det där med att skrika av bristande tålamod....Benji har fått höra en del och "sluta skrika!" är en snäll variant...

Han har fått för sig att sova ca 5 tim och sen vakna och inte vilja somna om. Precis när vi somnat alltså...Gött e de.

Imorgon har jag bokat annat men fikar gärna en annan dag denna veckan.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Linda - Vi tittade på det i Kålltorp men jösses vaddålig smak de hade som bodde där, källaren nämndes inte ens i beskrivningen  typ och det förstod man ju varför när man var där....källaren som gud glömde milt uttryckt. Sen hade de inte städat utan det var skitigt med spindelväv i taken och privata grejer framme som tvätt och fotsalva på nattduksbordet. Det gör ju att det sänker intrycket lite lätt, vi är nog inte intresserade av det men ska kolla med mäklaren vad buden ligger på när sista visningen är över för skojs skull, tror inte de får vad de begär faktiskt. Elen var lite halvkackigt gjord med. Så det var en liten besvikelse.

Vet inte om Karin och Patrik ska buda på det, de ska kolla ikväll igen för Patrik kunde inte gå med igår. Det är ju ett schysst hus där man bara behöver måla om i sin stil men jag trodde uttbyggnaden bakåt var större.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Måndag igen... fattar inte vart helgerna tar vägen, det positiva är ju att det blir närmare till Thailandsresan :)

Idag ska jag börja köra min magtränings dvd på allvar och se om man kan få nån ordning på magmusklerna till beach 2009 ;) *skriver hon med en hallonbåt i mungipan...*

Någon som har några bara sommarkläder i 80 som b-rex kan få låna i mars förresten?

Linnea - Hur firade ni Annie på hennes stora dag?

Linda - Vad tyckte ni om huset förresten?

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Maria - ja det gör jag gärna :)

Hanna - jag vet precis hur det känns det där med kudden på golvet kl. 5, fy, det är ju som goast att sova då ;)

Ännu en härlig vinterdag, termometern står på -6.4 här

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Linda - Jag har mailat dig  :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Linnea - Det sista ni behövde nu var ju detta :( Skönt att det verkar fungera brå för Annie på förskolan iaf :)

Mica - Möllers panerade kycklingburgare var det, mums :)

Kajsa - Ska du ha pass imorgon med? Tänkte jag kanske orkar med båda imorgon :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Maria - Om det blir fredagsfika hos dig tittar jag gärna igenom dina sommarkläder :) (Alltså killarnas sommarkläder ;) )

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Jenny - Jag håller ju också på att omskola mig. Känns lite läskigt men tror verkligen på det i längden. Visst, den branshen du funderar på är väldigt konjunkturkänslig och hård konkurrens men känner du att det är rätt för dig så kör på det! Man fixar ju det mesta, vi är ju supermammor eller hur!

Carina - Kämpa på och kom på fredagsfikan så vi får peppa dig lite och tala Elly tillrätta ;)

Camilla - Trist med Hysans jobb :( Kul om ni kommer på fredag, Var ju evigeheter sen man träffade William.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Emelie - Hoppas svärfar blir bra snart och att det inte var något allvarligt. Du är en otroligt omtänksam människa.

Nu har jag börjat planera Benjamins 1-årskalajs :) Vi ska ha det hemma hos min farmor och farfar på Hönö så vi får plats allihop. Ska baka någon häftig tårta tänkte jag och så en liten egen tårta till B-rex :)

• fru jönsson

Alice - Jag ska läsa till fastighetsmäklare. Det är 120 högskolepoäng (2år) Hoppas jag kommer in!!!

Kajsa - Skönt att ha första dagen avklarad och att det verkar vara ett bra jobb. Men vilken arbetsgivare som inte tillåter familjeliv.se ;) Vi kommer sakna dig här på dagtid :)

Alice - Får verkligen hoppas på vändning nu i sista minuten. Kommer ni på fikat på fredag eller var det då ni skulle till sjukhuset?

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV