Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Shoegirl skrev 2009-01-16 22:13:24 följande:

Jag har ingen aning. Sitter mest utan pengar och är orolig att de inte godkänner illamåendet då det är normaaaaalt när man är gravid.
    Precis. Foglossning så man inte kan gå är också normalt. Hr du provat link? Funkar hyfsat på mig. sen finns det nåt skum som heter gavescon som stänger magmunnen... Men jag läste nyligen i en föräldratidning om att FK fått backa ang. foglossning iaf...
  • modestyclara
    FridaLee skrev 2009-01-16 22:19:39 följande:
    jag fick igenom min sjukskrivning med foglossning utan tjaffs, tror de insett att folk inte kan jobba om man har svår foglossning.
    Nä hoppas det. Borde de väl fatta att man inte kan var ute och klättra runt på byggen...
  • modestyclara

vetta skrev 2009-01-16 22:32:34 följande:

modestyclara skrev 2009-01-16 18:09:22 följande:
    tackar, det blir att testa i helgen...
    min man tror på 20 eller 25 kg men det var ett tag sedan vi gjorde testet...
  • modestyclara

Kajsan skrev 2009-01-17 19:39:13 följande:

Ja det är ju den bruna det lutar åt, jag har ju been som helsvart ibland, och jag saknar brunt...dessutom passar min ljusrosa buggysnuggle bra i brunt.
    brun förutsatt att du inte haft det förut i UJ isåfall måste du ju variera dig
  • modestyclara

Kajsan skrev 2009-01-17 19:57:17 följande:

Nä, jag har haft rosa och fifties
    Helt klart brun. Älskar choklad.
  • modestyclara

AsfaltsBlomma skrev 2009-01-17 20:31:57 följande:

Vad tror ni här som har bättre koll på nyfödingar i april än vad jag har. Tror ni det behövs åkpåse? Funderar isf på en Lodger Bunker då de verkar ombonade och mysiga. Om man tar ut innerfodret och kör utan overall. Annars lär det väl bli alldeles för varmt. Eller är det bara ett onödigt köp? Räcker kanske med lammfäll och filt ist? Och vänta till hösten och köpa en Bugaboo åkpåse ist? Hjälp mig!
    Jag skulle nog avvakta och köra tunnare overall istället. De viftar ju mer armarna de små liven så kör man tunnklätt i åkpåse så hamnar ju armarna utanför ;-P
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-17 20:43:48 följande:

Min nyfödda (kommer april/maj) ska få en lodger har jag bestämt *vill haaaa* alla färger ;-D
    Det är ju för att du vill ha, inte för att det behövs...eller vad är det jag säger? *Kollar tempen på mig själv* Är nog lite sjuk...klart det behövs
  • modestyclara

lilla sandra skrev 2009-01-17 20:51:58 följande:

Iiiih, mitt chassi glider TROTS nya skruvar.
    sorry, tryckte för fort...

reklammera och få ett nytt med pop-nitar istället.
  • modestyclara

lilla sandra skrev 2009-01-17 21:07:51 följande:

Köpte via babytrader, då måste jag skicka tillbaka o stå utan vagn ett tag va?
    mhm. så var det när jag reklammerade iaf. Men maila och fråga.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16