Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Nilam 84 skrev 2009-01-16 17:33:37 följande:

Hej, har inte varit in här på lääänge. Finns inte thj på fl mer?
    Nja, tillfälligt avstängd tror jag det var...
  • modestyclara

Var inne på Babytrader och de rear ju både gecko och bee. Kanske måste tvinga mannen att nykundsregistrera sig och shoppa en bee? Men hur mycket mindre plats tar bee jämfört med gecko om man ska på bilsemester?

• modestyclara

modestyclara skrev 2009-01-16 18:23:15 följande:

Var inne på Babytrader och de rear ju både gecko och bee. Kanske måste tvinga mannen att nykundsregistrera sig och shoppa en bee? Men hur mycket mindre plats tar bee jämfört med gecko om man ska på bilsemester?
    fast äsch man sparar ju bara 800 pix.
  • modestyclara

Candra skrev 2009-01-16 18:20:44 följande:

Ska köpa en bugaboo till den kommande bebisen, men jag är lite kluven. Lutar mest åt cameleon, men vilken tycker du är den bästa?
    Beror på vilka du väljer mellan. Cam eller bee: absolut cam. Cam eller gecko: gecko. Gecko eller frog: kanske frog.
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-16 18:29:30 följande:

Jag vet var man får en ny bee för 3500 just nu *visslar* och extrapris på åkpåsarna mm med
    Är garaget öppet? När? Eller var annars? Berätta genast! Snälla!
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-16 18:35:36 följande:

Kan inte avslöja mittfyndställe förrän efter i morgon när jag varit där och fyndat mitt sista haha Hade inte allt på kontot så kunde inte köpa allt idag.Köpte två klädslar för 1200 dock nya !
    Du kan inboxa mig Jag jobbar ändå imorgon mellan 10-14 (vi har öppet bygge *frysa, frysa*)
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-16 18:47:43 följande:

Vi var där idag; De har grönt lock till väska, gul orange röd ligglock och rosa.. samma till sittdelstyg. Jättesnälla.. pratade med brunetten Köpte sitttyg för 150 kr var gamla rosa.
    Seriöst -vilken shoppingrunda man missade idag ;-P Men jag har iaf granskat klart flera hundra sidor tekniska beskrivningar så nu blir det inget mer sånt förrän till hösten *hjular runt av lycka*
  • modestyclara

imsa skrev 2009-01-16 20:42:42 följande:

har förstått att många har en "dagisvagn" eller sulky som komplement till bb. ni som har det, vad har ni för vagn? jag har varit sugen på en qiunny zapp men var och provade den idag med dottern. Hon var ända nere med fötterna där dom ska vara (hrm vet inte hur jag ska förklara, hoppas ni förstår). Och den är ju inte fällbar, vilket jag inte kan förstå. Det kan ju inte vara så svårt att göra som UJ´n i ryggen på den. Men den är snygg och lätt och lite kruxig att fälla ihopa.tittade även på en city mini från babyjogger.com/den var lätt att fälla ihop, lätt att räta ut och den var fällbar. Men känns lite klumpig men bra med funktioner.dottern är snart ett så man bör väl ha möjlighet att fälla ryggen kan jag tycka?
    Jag lämnar bugga och UJ på fsk. Ordentligt lås bara.
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-16 21:37:31 följande:

Sen suktar jag på en uj double och en singel så kanske 6 snart ska bara bli rik igen.. blev fattig idag
    härmapa
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-16 22:04:23 följande:

Sambon blev helt tyst när jag sa att det fanns billig Bee. Efter ett tag erkände han: Om jag ylar att jag vill ha så åker vi och köper en. Moahahahahaha! Men vi har kommit överens att snåla tills FK behagar meddela om min sjukpenning. Men han mig! (och mina laster)
    Min man sa sammanbitet: inga fler vagnar nu. Har köpt två senaste månaden... Har ett svagt minne av att vi kom överens om inga fler vagnar när vi bestämde oss för en trea... jag skyller på hormoner... Hur lång tid tar FK på sig att besluta? Jag blev sjukskriven 50% från igår jag...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16