• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • God Is A Girl

Kan man köpa till bumperbar till geckon?
    Och passar camens sufflafästen på den?
    Och kan man ha camens ram på den med?
    Många frågor blev det..
    tacksam för svar

• Senap
    God Is A Girl skrev 2009-01-06 21:38:37 följande:
    Kan man köpa till bumperbar till geckon? Och passar camens sufflafästen på den? Och kan man ha camens ram på den med? Många frågor blev det.. tacksam för svar
    Ja, minns ej, nej
    My sugar is raw
  • modestyclara

God Is A Girl skrev 2009-01-06 21:38:37 följande:

Kan man köpa till bumperbar till geckon?Och passar camens sufflafästen på den? Och kan man ha camens ram på den med? Många frågor blev det.. tacksam för svar
    Nej, ingen bumperbar
    Ja, jag har haft camens sufflettfästen och bågar på geckon (samt även topptyg.
    Nej, det är olika sätt att justera lutningen på så jag tror inte det funkar med cam-ram. Fast jag har inte testat.
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-01-06 21:43:23 följande:
    Ja, minns ej, nej
    Fan jag skrev ju fel
    nej, jag minns inte men tysom jag trodde ja, nej.
    My sugar is raw
  • God Is A Girl

Okej tack för svaren Då får det nog bli en frog om det skulle finnas någon kvar på blocket i slutet av månaden

• modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-06 21:49:59 följande:

Fan jag skrev ju fel nej, jag minns inte men tysom jag trodde ja, nej.
    Jag är chockad! Är du gravid eller
  • Hannah74

Hej igen
    Ni skriver så mkt så jag inte hittar det jag sökte nu

Jag vill ju köpa ny suflett till cameleon. Vart ska jag köpa den?

Sökte på google, men eftersom jag visst är en mupp så hittade jag inget ställe förutom kidzshoppen?
    Canvas eller fleece?

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Joddan

Behöver du beställa från fler platser? De tar ju samma priser överallt!

Hannah74 skrev 2009-01-06 22:21:24 följande:
    Hej igen Ni skriver så mkt så jag inte hittar det jag sökte nu Jag vill ju köpa ny suflett till cameleon. Vart ska jag köpa den? Sökte på google, men eftersom jag visst är en mupp så hittade jag inget ställe förutom kidzshoppen? Canvas eller fleece?
  • jule

Joddan skrev 2009-01-06 21:32:04 följande:

Visst är väl Brio och typ OTH åkpåsarna varmare än Bugaboos egna? Vill ju helst ha en i silver, men den måste ju vara varm först och främst! Vilken är varmast av dessa tre?
    Och Bugaboos finns ju inte i silver heller ... Hmmm...
    har både från OTH å Bugaboo, å jag upplever OTH´n den som bra mkt varmare än buggans egna dock tror jag visserligen att buggans e varmare än vad man tror, att man kanske luras lite på att den inte e så tjock. men hursom bild finns i mitt galleri på OTH´n. har kikat lite på Brios oxå men måste säga att den e finare på bild än i verkligheten, i mitt tycke känns den lite "sladdrig"
  • Joddan

Tycker just att Brios dragkedja är bättre än OTh, men OTH är snyggare i silverfärgen och hur den är sydd.. 

Men vad är det för "fyllning" på OTH, är det något dun eller så? För Buggans är väl typ polyester eller så.
    Min bebis kommer i Februari och tänkte ha åkpåse i liggdelen samt en overall... Men vill ju inte att lillprinsen ska frysa!
    *springer in och kikar på dina bilder*
    jule skrev 2009-01-06 22:32:27 följande:
    Joddan skrev 2009-01-06 21:32:04 följande: har både från OTH å Bugaboo, å jag upplever OTH´n den som bra mkt varmare än buggans egna dock tror jag visserligen att buggans e varmare än vad man tror, att man kanske luras lite på att den inte e så tjock. men hursom bild finns i mitt galleri på OTH´n. har kikat lite på Brios oxå men måste säga att den e finare på bild än i verkligheten, i mitt tycke känns den lite "sladdrig"
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16