• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Sogu

Shoegirl skrev 2009-01-06 11:06:24 följande:

Svar på #1768Fleecen tål regn
    [/citat]
    Stargirl skrev 2009-01-06 11:06:45 följande:
    [citat]
    Fleece är vind och vattentätt inga problem med snö eller regn.
    Låter kanon, den röda är så fiiin!
  • Tullemi

Jag har ingen Cam, bara en liten Bee, men jag har däremot en fråga. Jag såg en Cam häromdagen med rosa fleecesuflett. Men det var en sån konstig rosa, väldigt grisrosa-aktig, hur ful som helst (förlåt om nån har den). Har det funnits olika rosa färger eller har hon tvättat knasigt?

• Stargirl
    Tullemi skrev 2009-01-06 11:45:28 följande:
    Jag har ingen Cam, bara en liten Bee, men jag har däremot en fråga. Jag såg en Cam häromdagen med rosa fleecesuflett. Men det var en sån konstig rosa, väldigt grisrosa-aktig, hur ful som helst (förlåt om nån har den). Har det funnits olika rosa färger eller har hon tvättat knasigt?
    Finns två olika rosa. Gamla rosa som fanns bara i fleece och nya rosa som finns i canvas och på Bee. Jag gillade den gamla rosa färgen mer....men har den nya iaf
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Tullemi skrev 2009-01-06 11:45:28 följande:
    Jag har haft både gamla o nya rosa, tycker gamla är mycket snyggare och har den på just nu, är inte det minsta grisrosa så vet inte om det e den du menar?Fundersam
  • Tullemi

Den rosa som jag tycker är snygg är den cerise-rosa, som finns tex på Bee sufletten och kompisens Cam-åkpåse (sprillans ny). Den jag såg var blekare och dassig i färgen. Men men, det är ju en smaksak . Min fråga var bara om det fanns/funnits 2 olika rosa .

• imaj
    SallyK skrev 2009-01-06 08:20:10 följande:
    God morgon! Köpte igår en offwhite åkpåse, himla snygg. Men är det så praktiskt? Blir den jättesmutsig direkt?
    Jag hade den tidigare och tyckte inte att den blev skitig lätt (och då är jag nästintill pedant ). Dock så blev den lite "luddig" d.v.s man såg det den drog åt sig . Det man bör passar sig för är när man sätter in vagnen i bilen...
  • daniels baby

nån som e kunnig på ebay? funderar på att fynda en bugga eller delar från någon ebay sida....tyskland,england eller usa..
    hur får man hem allt? å fraktar dom ens till andra länder.. hittar ingen bra info.

• Riskiflickan

daniels baby skrev 2009-01-06 15:10:54 följande:

nån som e kunnig på ebay? funderar på att fynda en bugga eller delar från någon ebay sida....tyskland,england eller usa.. hur får man hem allt? å fraktar dom ens till andra länder.. hittar ingen bra info.
    Jag köpte min frog från Holland, fast genom tyska ebay, 2000 spänn inkl frakt, bilstolsadapter å åkpåse... men de hade uppe ganska många buggor då så alla gick inte upp så mkt i pris :D men det gäller att kolla så de fraktar till Sverige, det brukar stå längst upp i infot vart de fraktar nånstans, å är du reggad på ebay å det står att du bor i Sverige, så brukar det gå att utläsa redan i listan om de fraktar till Sverige.
  • SallyK

Men eller hur, den är verkligt fin. Men efter bara en dag känner jag att jag inte vill hålla på och bry mig om fläckar så som man "måste" göra om man har en vit, så vi tar och byter den mot en mörkare variant idag!

panzermensch skrev 2009-01-06 09:03:01 följande:
    Den är helsnygg Vågade dock själv inte ha den färgen pga fläckrisker Du får vårda den ömt och inte låta nån eller nått peta på den
  • daniels baby

Riskiflickan skrev 2009-01-06 15:20:31 följande:

daniels baby skrev 2009-01-06 15:10:54 följande:
    Jag köpte min frog från Holland, fast genom tyska ebay, 2000 spänn inkl frakt, bilstolsadapter å åkpåse... men de hade uppe ganska många buggor då så alla gick inte upp så mkt i pris :D men det gäller att kolla så de fraktar till Sverige, det brukar stå längst upp i infot vart de fraktar nånstans, å är du reggad på ebay å det står att du bor i Sverige, så brukar det gå att utläsa redan i listan om de fraktar till Sverige.
    ok va bra!tack för hjälpen.
    handlade du den nyligen?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16