• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Isanna
    Hannah74 skrev 2009-01-06 17:45:56 följande:
    Jaså, hahhah. Hu då, som sagt. Men jag har kollat rätt länge på blocket och de ligger sällan under 5, och finns få i gbg, annars blir det ju frakt oxå.. jaja, så får det bli..
    Ja men då så, var nöjd och glad tycker jag!  Grattis till köpet!
  • Hannah74

Det ska jag vara Den behövs verkligen, då jag är såååå trött på vår babytraveler jogger...!

Men kommer ju gräma mej om jag hittar mkt billigare sen

Men som sagt, de på blocket ligger oftast mellan 5-6000 och ibland mer, går säkert att pruta, men orkade inte söka mer. och så bra att det låg nästan i vårt område. Var lite mer tillbehör än det som stod oxå iof.
    Men nu blir det ingen mer vagn på ett tag. Köpte ju precis en ny P&T sport oxå..

Isanna skrev 2009-01-06 17:51:55 följande:
    Ja men då så, var nöjd och glad tycker jag!  Grattis till köpet!
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Isanna
    Shoegirl skrev 2009-01-06 09:58:19 följande:
    Petunia i nya vita färgen *dregglar*
    Den är grym! Skulle göra sig fint till våren med offwhite toppset! OM man nu skulle vilja köpa den, var hittar man den enklast?
  • madebyinferno

Ingen som har eller kan ordna bild på hur en oioi hobo ser ut inuti, eller iaf beskriva om det finns några fack mer än det stora???? pease

• madebyinferno
    Hannah74 skrev 2009-01-06 17:55:45 följande:
    Det ska jag vara Den behövs verkligen, då jag är såååå trött på vår babytraveler jogger...!Men kommer ju gräma mej om jag hittar mkt billigare sen Men som sagt, de på blocket ligger oftast mellan 5-6000 och ibland mer, går säkert att pruta, men orkade inte söka mer. och så bra att det låg nästan i vårt område. Var lite mer tillbehör än det som stod oxå iof. Men nu blir det ingen mer vagn på ett tag. Köpte ju precis en ny P&T sport oxå..
    Är det inte gamla chassit på den?? Tyckte precis det såg ut som det!
  • FridaLee
    madebyinferno skrev 2009-01-06 18:03:14 följande:
    Ingen som har eller kan ordna bild på hur en oioi hobo ser ut inuti, eller iaf beskriva om det finns några fack mer än det stora???? pease
    kan fixa bild, vänta ett tag!
  • FruFA79

Jag får hem min OiOi Hobo som jag beställt från babyshop i morgon, så då kan jag svara på frågan...

madebyinferno skrev 2009-01-06 18:03:14 följande:
  • modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-06 17:40:07 följande:

Hu, nu har jag köpt den här. Fick den för 5500, känns lite mkt, ,men samtidigt har jag det ju gjort då iaf!www.blocket.se/vi/19708492.htm
    Det blir säkert bra. skönt med gamla chassit också så behöver du inte oroa dig för att handtaget ska glida. Fast jag fattar inte varför alla skriver svart sitt- och liggdel?! Det finns väl bara grå?
  • FridaLee

Hobon invändigt
    lite dålig bild då den är tagen med mobilen men du kanske ser facken iaf!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16