• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • FruLidgren

Nån som har en bra bild på en frog? Har svårt att bestämma mig, velar mellan cam och frog.

Elias 051026 Dante 081209
  • Riskiflickan

daniels baby skrev 2009-01-06 15:39:49 följande:

Riskiflickan skrev 2009-01-06 15:20:31 följande:
    ok va bra!tack för hjälpen. handlade du den nyligen?
    Ja, det var väl ett par månader sen...
  • MammatillO

Köpte imajs offwhite åkpåse och jag har aldrig sett en enda fläck på den :) sen drar den ju åt sig lite ludd men jag tar en roller och drar på åkpåsen så vips är det borta :)

SallyK skrev 2009-01-06 15:28:55 följande:
    Men eller hur, den är verkligt fin. Men efter bara en dag känner jag att jag inte vill hålla på och bry mig om fläckar så som man "måste" göra om man har en vit, så vi tar och byter den mot en mörkare variant idag!
  • Anni 85

Hej Vi har köt en cam Grå/Svart. Och nu tänkte jag då köpa en skötväska till denna. Men ja har hört att Bugaboos egna inte är så poppis. Och ja har sett er nämna andra märken ni gillar. Men var köper ni dessa, finns de bara på internet? Ja bor i Uppsala och här finns det då ingen butik som har annat än tex. brio/emmaljungas egna. Tipsa på affär i stockholm kanske??. och gärna tips på väska som passar! . Så får ja ta mig en sväng dit å kika, man vill ju gärna se väskan in real life!

• SallyK

Ah, typiskt. Min man är precis iväg och byter! Fast jag känner nog ändå mer för en som man kan kladda järnet med utan att det syns. Men nu har jag i alla fall haft offwhite i en hel dag!

MammatillO skrev 2009-01-06 16:00:22 följande:
    Köpte imajs offwhite åkpåse och jag har aldrig sett en enda fläck på den :) sen drar den ju åt sig lite ludd men jag tar en roller och drar på åkpåsen så vips är det borta :)
  • FruFA79

Vi har oxå en grå/svart Cameleon... Jag bor i en litet, liten stad så skötväskor shoppar jag på babyshop.se eller kidzshop.se eller... Ja, det finns hur många som helst.
    Jag hade beställt Bugaboos skötväska i grått, men jag ångrade mig när vi skulle hämta vagnen. Så det blev en sådan här i grå/svart: www.babyshop.se/system/search/product.asp&c=23&page=2&rnum=43

Anni 85 skrev 2009-01-06 16:09:46 följande:

Hej Vi har köt en cam Grå/Svart. Och nu tänkte jag då köpa en skötväska till denna. Men ja har hört att Bugaboos egna inte är så poppis. Och ja har sett er nämna andra märken ni gillar. Men var köper ni dessa, finns de bara på internet? Ja bor i Uppsala och här finns det då ingen butik som har annat än tex. brio/emmaljungas egna. Tipsa på affär i stockholm kanske??. och gärna tips på väska som passar! . Så får ja ta mig en sväng dit å kika, man vill ju gärna se väskan in real life!
  • Ms Kanga
    Anni 85 skrev 2009-01-06 16:09:46 följande:
    Hanazacka (www.hanazacka.se) finns på St Olofsgatan i Uppsala. De har JuJu Be Between, som jag tycker är den bästa skötväskan, lagom stor och många fack + en skötbädd. Gå in på www.mylittlestar.se för att se fler färger. De har även  Petunia Pickle Bottom som jag vet att många här i tråden gillar.
    Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • Hannah74

Hu, nu har jag köpt den här. Fick den för 5500, känns lite mkt, ,men samtidigt har jag det ju gjort då iaf!
    www.blocket.se/vi/19708492.htm

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Jaså, hahhah. Hu då, som sagt. Men jag har kollat rätt länge på blocket och de ligger sällan under 5, och finns få i gbg, annars blir det ju frakt oxå.. jaja, så får det bli..

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16