• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Preggie
    timoteja00 skrev 2009-01-08 21:00:21 följande:
    Har ett september 07 chassi som nu är i bitar.. ett nytt är på väg! Första problemet var att det lossnade nere där man fäster stolen, alltså när man fäller upp eller byter körriktning så klickar det inte på ena sidan. Har hängt helt löst där Funkar dock lite bättre med vinterhjulen på, konstigt. Det går absolut inte ha en skötväska hängandes! Undra om jag gjort nåt fel, tänker så jag inte gör samma på det nya.. hur tar ni er upp och ner för tex trappor? Finns det nån maxbelastning för skötväskan? Måste ju ha med en del grejer i den ju! Sen lossnade skruven och försvann härom dagen på andra sidan, skruven till fästet där man reglerar höjden.. suck. Så nu får jag ha det längst ner för att det ska funka, annars får jag med mej hela handtaget! Älskar buggan ändå, så hoppas hoppas hoppas att det nya chassit är kanon!!
    Jag hade samma problem med min Cameleon. 3 ggr fick jag lämna in den på reparation. En gång hade jag min dotter i när jag drog upp vagnen för en trappa, en annan gång gick det sönder när jag rullade ner för en trottoarkant och den tredje gången har jag ingen aning om varför den pajade. Konsekvensen blev att den inte gick att fälla ihop eller att fälla handtagen. Bonti lagade det för 400-500 kr.
  • daniels baby

min försvunna klädsel är nu på väg!!! hon hade aldrig postat den ens=(.det hade hänt nåt tydligen...
    bara den e på väg så e jag nöjd.ska sälja vagnen å klädseln för nu vill jag ha en till bugga!!

• Lille Mammsen

Va skönt! Jag hoppas fortfarande på att jag får mitt PKT.....
    daniels baby skrev 2009-01-09 10:22:04 följande:

min försvunna klädsel är nu på väg!!! hon hade aldrig postat den ens=(.det hade hänt nåt tydligen... bara den e på väg så e jag nöjd.ska sälja vagnen å klädseln för nu vill jag ha en till bugga!!
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2009-01-09 00:04:57 följande:
    Hör inte hit men någon här kanske vet hur man kommer ikontakt med ett "alias" på tradera?? Hon har ej auktioner ute nu men vet att hon väntar på varor från samma säljare som mig.....vill veta om hon hört något ifrån "säljaren"
    Har hon haft auktioner ute de senaste två mån så kan du kontakta via avslutad auktion.
  • Lille Mammsen

ja de har hon...men hur gör jag ...sorry men har 0 koll

SooJuicy skrev 2009-01-09 10:36:17 följande:
    Har hon haft auktioner ute de senaste två mån så kan du kontakta via avslutad auktion.
  • Lille Mammsen

Någon här som har foto på en GECKO med Cam Canvas sufflett på?????
    Vill gärna se hur det ser ut..eller om det typ ser ut som med min fleece (foto finns i mitt galleri) som ej är insydd!! Några tycker ju att cam suffletterna blir så slappa på Geckon.....
    Någon som sytt in sin cam sufflett,blev det mycket bättre??
    MVH

• nica83
    Preggie skrev 2009-01-09 01:02:41 följande:
    Jag hade samma problem med min Cameleon. 3 ggr fick jag lämna in den på reparation. En gång hade jag min dotter i när jag drog upp vagnen för en trappa, en annan gång gick det sönder när jag rullade ner för en trottoarkant och den tredje gången har jag ingen aning om varför den pajade. Konsekvensen blev att den inte gick att fälla ihop eller att fälla handtagen. Bonti lagade det för 400-500 kr.
    Varför gick inte det på garantin?
    - Lycklig mamma till J -
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16