• Senap

Bugaboo tråd nr 16

MammaMima skrev 2009-01-29 22:18:16 följande:
    Svar på #5469Men blir den inte "slapp" då?
    Vad? Ramen?
    Klädseln är för liten för ramen. Som jag i en storlek 34...
    My sugar is raw
  • Senap
    MammaMima skrev 2009-01-29 22:22:50 följande:
    Skrev ju att det inte va nåt ju... ;) Tänkte fel.
    Och om du ser på klockslagen inläggen kan du förstå att jag inte kan se vad du skriver samtidigt som mig.
    My sugar is raw
  • Senap
    Nenel skrev 2009-01-31 16:51:57 följande:
    Hej hej!! Jag har tappat bort min bruksanvisning =( Och tror att jag måste ställa om fjädringen på min cameleon. Någon som har tid att berätta vilken håll man flyttar fjädringen åt när det blir tyngre? Eller som vet om det finns bruksanvisning på nätet? Tror att jag tänker rätt men vill vara säker... Tack för hjälpen!
    Ju längre ut desto hårdare fjädring (tyngre barn)
    Dvs ju mer ihoptryckt fjädern är desto mjukare fjädring.
    My sugar is raw
  • Senap

Jag har alltid rest med Bugaboon men från 2 års ålder sov han inte på dagtid så då tog vi Zappen. Optimal som resvagn då man kan ha den som handbagage.
    (Kvällarna var inte ett problem för oss då vi oftast var i Spanien i eget hus och egen restaurang)

My sugar is raw
  • Senap
    Lille Mammsen skrev 2009-02-07 14:03:34 följande:
    Fått 2st NYA bugaboo´n cam i pressent Röd+Blå!! 5000:-/st inkl.lev! www.blocket.se/vi/20176959.htm?ca=11_s Ej mina.....
    Japp, folk brukar slänga Bugaboo-vagnar efter mig också...
    *skeptisk*
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-02-08 16:47:56 följande:
    Det enda jag funderar över är om denim-klädseln verkligen sålts med gamla chassit?
    Japp, det har den. (jag har sett den i butik iaf)
    My sugar is raw
  • Senap
    mancora skrev 2009-02-08 18:31:02 följande:
    Har varit jättenöjd med liggdelen, men nu när min son är 6 mån funderar vi på att sätta honom upp, men har insett att sittdelen inte verkar vara den mest bekväma sittdelen. Jag hade helst önskat att ha en sittdel som kunde vara i två olika lägen plus fullt liggläge. Min sons ben är just nu för korta för att ha sittdelen (knäna hamnar ej i "brytdelen"). Funderar lite på att sälja den och köpa en annan vagn, men den är ju så himla snygg..... - Ni som använder sittdelen: vad tycker ni om Cameleons sittdel?
    Älskade den - både jag och sonen!
    Sonen satt mycket bättre i den än i Brion (som hade så där som du beskriver). Helt värdelös. sonen satt som en ostbåge och kasade ned. Största anledningen till att vi endast använde Buggan. Vi bytte till sittdel när han var 5 månader.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16