• Senap

Bugaboo tråd nr 16

Fröken Småland skrev 2009-02-12 17:44:26 följande:
    Jepp Dags att förnya sig tyckte jag.
    *upptäcker*

*seg*

Min ena syster har varit Miss Härjedalen (eller vad det heter) men det får man inte säga för då blir hon generad och sur
    My sugar is raw
  • Senap
    Miss Lau skrev 2009-02-13 11:52:15 följande:
    Kan ni här övertyga mig om att Bugaboo är en bra vagn värd sina dyra pengar? Vi behöver köpa en liten "minivagn" och nu visade det sig att Teutonia Fun som jag egentligen ville ha inte kommer att fungera så nu återstår bara Bugaboo.... Men jag tycker den känns ranglig, jag gillar inte sittdelen och så är den ju jättedyr! Maken är dock eld och lågor eftersom han velat ha en Bugga från första början
    Vilka argument behöver du?
    My sugar is raw
  • Senap
    numberone skrev 2009-02-13 17:00:05 följande:
    Har precis packat upp buggan nu och den är vekrligen läcker men en sak funderar jag över.... när man har satt på hjulen och fällt upp chassit. Är det löst då så när man lyfter den så fälls hjulen ihop? Liggdelen guppar när man satt på den, ska den inte sitta fast?
    Liggdelen ska var vickbar när den sitter på ramen. Det är en det av fjädringen.
    My sugar is raw
  • Senap
    numberone skrev 2009-02-13 17:35:27 följande:
    Till och med (vågar knappt säg det) men min cp-skadade tös verkar tycka att den är ok att sitt i!!!!!
    Faktum är att Bugaboo fått väldigt bra kritik av föräldrar till handikappade barn pga att barnen sitter bra trots att de (ofta) är ostadiga i den ergonomiska sitsen, vagnen är  smidig och man kanha samma vagn länge,osv osv.
    My sugar is raw
  • Senap
    numberone skrev 2009-02-13 19:32:25 följande:
    hon har suttit i en timme i vagnen och det har aldrig gått tidigare.... ska bli kul att testa ute en sväng imorn...
    Verkar ju strålande!
    My sugar is raw
  • Senap
    MGn skrev 2009-02-14 20:53:43 följande:
    Måste fråga: Någon som har en 3åring i bee? Vi hade en brio sitty till vår 2,5åring..men efter mängder av fel ger jag upp den vagnen. men behöver en ny vagn till henne. en bee hade varit kul, för de har jag inte haft än...och lillebror på 8 månader kan ju också sitta i den.
    Jag har en liten 3-åring på 91 cm. Han "passar" precis i vagnen men jag tycker han sitter bättre i Camen faktisk.
    My sugar is raw
  • Senap
    Noas mamma skrev 2009-02-14 20:49:23 följande:
    hahaha jag dubbel kollade nu och joo jag va tvär säker först men sen slog de mig att jag kanske inte alls hade koll men de e 17 kg som e max vikten enligt bugaboos rekomendationer! ska genast kolla bloggen
    Det står på Bugaboos hemsida - jag har inte skrivit sådans som står på hemsidan - för jag är lat!
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-02-14 22:33:02 följande:
    dinana skrev 2009-02-14 22:27:45 följande: Min 3,5-åring väger nästan 19 kg... hon är lång men inte överviktig...
    Min 4-åring väger 13,5 kg (men så är han en mini på 91 cm också)
    My sugar is raw
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-02-15 09:16:38 följande:
    Min 4-åring väger 13,5 kg (men så är han en mini på 91 cm också)
    eum 3-åring menar jag *feta fingrar*
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-02-15 09:17:37 följande:
    tyckte han var jämngammal med min Undrade precis när jag missade att de blev 4
    Räcka ut tungan
    Jag får ju ändå leta kläder bland två-årskläderna så... Fundersam
    Men näääääe det är INGA som helst problem för en 3-åring att få plats i Buggan
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16