Kan ni här övertyga mig om att Bugaboo är en bra vagn värd sina dyra pengar? Vi behöver köpa en liten "minivagn" och nu visade det sig att Teutonia Fun som jag egentligen ville ha inte kommer att fungera så nu återstår bara Bugaboo.... Men jag tycker den känns ranglig, jag gillar inte sittdelen och så är den ju jättedyr! Maken är dock eld och lågor eftersom han velat ha en Bugga från första början
Har precis packat upp buggan nu och den är vekrligen läcker men en sak funderar jag över.... när man har satt på hjulen och fällt upp chassit. Är det löst då så när man lyfter den så fälls hjulen ihop? Liggdelen guppar när man satt på den, ska den inte sitta fast?
Liggdelen ska var vickbar när den sitter på ramen. Det är en det av fjädringen.
Till och med (vågar knappt säg det) men min cp-skadade tös verkar tycka att den är ok att sitt i!!!!!
Faktum är att Bugaboo fått väldigt bra kritik av föräldrar till handikappade barn pga att barnen sitter bra trots att de (ofta) är ostadiga i den ergonomiska sitsen, vagnen är smidig och man kanha samma vagn länge,osv osv.
Måste fråga: Någon som har en 3åring i bee? Vi hade en brio sitty till vår 2,5åring..men efter mängder av fel ger jag upp den vagnen. men behöver en ny vagn till henne. en bee hade varit kul, för de har jag inte haft än...och lillebror på 8 månader kan ju också sitta i den.
Jag har en liten 3-åring på 91 cm. Han "passar" precis i vagnen men jag tycker han sitter bättre i Camen faktisk.
hahaha jag dubbel kollade nu och joo jag va tvär säker först men sen slog de mig att jag kanske inte alls hade koll men de e 17 kg som e max vikten enligt bugaboos rekomendationer! ska genast kolla bloggen
Det står på Bugaboos hemsida - jag har inte skrivit sådans som står på hemsidan - för jag är lat!