• Senap

Bugaboo tråd nr 16

modestyclara skrev 2009-02-21 10:53:24 följande:
    Shoegirl skrev 2009-02-21 10:46:33 följande: Nja, jag kan sträcka mig till Axel&Ida. *sparsam*
    Den ser så liten ut. Fundersam Går den över liggdelen?
    De rear Gaia just nu...
    My sugar is raw
  • Senap
    Aelia skrev 2009-02-22 16:01:27 följande:
    Inga tankar?
    Min 3-åring går själv. Det är min enda tanke.
    My sugar is raw
  • Senap
    villemina skrev 2009-02-22 16:18:59 följande:
    Hej! Vad skulle ni betala för en grön Gecko -06 (med liggdel + sittdel) som är aningens solblekt på sufletten? Inga tillbehör. Tack på förhand!!
    Max 4000:- antagligen mindre.
    My sugar is raw
  • Senap
    villemina skrev 2009-02-22 17:05:58 följande:
    Shoegirl skrev 2009-02-22 17:03:38 följande: OJ! Det tyckte jag var mycket!!! Jag är nog lite snål.
    Det är därför jag säger antagligen mindre...
    My sugar is raw
  • Senap
    villemina skrev 2009-02-22 17:55:47 följande:
    Konstigt... Varför får man inte diskutera begagnat-priser...? Det trodde jag var ok. Speciellt när man är köpare, som sagt. Men jag ska tänka på det i fortsättningen, tack för infon!
    Man får inte ens diskutera något som kan likna en annons - vilket en förfrågan kan ses vara. Även om det står "ej annons".
    Vet andra trådar som blivit stängda pga det. Fundersam
    My sugar is raw
  • Senap
    mamma på vift skrev 2009-02-24 20:24:11 följande:
    Är det någon som har bild på nya denim suffletten? Läste att det ska skilja sig mellan de olika och att det finns en med vitt tryck på sidan och en med orange. Någon som vet?
    och bilder finns i bloggen med.
    My sugar is raw
  • Senap
    villemina skrev 2009-02-26 21:01:52 följande:
    En annan fråga: Ni som har Buggorna som en liten "hobby", hur tar era respektive detta?! Min sambo IDIOT-förklarar mig, typ. Jag visade nyss demo-filmen på Been och han kallade vagnen för det värsta han någonsin sett. Ordagrant: "Ja, det gäller ju att det bara är sånt golv som det är där (vitt, sterilt, blankt golv i filmen!) annars välter väl skiten!! Minsta dammkorn och man kommer inte fram! HAHA! Usch, det var den fulaste vagn jag sett!" Och så sitter jag och suktar och vill ha en sådan NU (helst igår)!!
    Alltså, vilken reklamfilm är realistisk miljö?
    Den blåa mensen på bindorna?
    Gubbarna i Listerine?
    Att Pernilla Wahlgren färgar håret själv i badkaret?

Säg att du vill ha en och dra med dig karlsloken till en butik!
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16