• Senap

Bugaboo tråd nr 16

Malemme skrev 2009-02-10 21:59:26 följande:
    Shoegirl skrev 2009-02-10 21:51:58 följande: Okej, jag har inga problem med att det är lufthjul...tycker det e helt okej. Det är väl det om det blir punka som det kan bli galet. Men man ska inte ta ut allt skit i förskott :) Tack för svaret!
    Jag har haft min vagn sedan 06 och aldrig haft punka
    My sugar is raw
  • Senap
    dinana skrev 2009-02-10 22:15:57 följande:
    Åh, blir galen på att vänta på min "nya" mjuklift till buggan... Har skickats idag! Så OM jag har tur så kanske den dyker upp imorgon.. men hur snabba är de med postpaket? Måste de hämtas efter 16... eller hur brukar det vara. Jag har noll koll..
    Vad är det för mjuklift? *nyfiken*
    Liggdelen går precis in i hissen. Men så måste den stå på sniskan så man själv får stå på ett ben och balansera över... Fundersam
    My sugar is raw
  • Senap
    Teresia78 skrev 2009-02-11 14:56:37 följande:
    Det här är säkert en smaksak men hur mycket skulle ni ge för en beg. mörkgrå bas?
    Inte en spänn. *smaksak*
    My sugar is raw
  • Senap
    Ingrid08 skrev 2009-02-11 19:10:46 följande:
    Ser den helt förjävlig ut eller? Tänker att även om man skulle behöva byta en del saker på den, så e det väl ändå billigt?
    Det är skitbilligt och vagnen är gjord av aluminium så det är inga problem
    Tvätta klädseln och smörj in mjukdelarna enligt instruktion så är den som ny!
    My sugar is raw
  • Senap
    dinana skrev 2009-02-11 20:10:36 följande:
    Fick hem min mjuklift idag, så snygg i buggan, skall fota sen när jag kommit på hur fan man får dit liggdelen... någon som vet vart man kan köpa extra ram någonstans, skulle ju underlätta en hel del om man hade en till liggdelen och en till sittdelen.
    Vad är det för mjuklift? *nyfiken*
    My sugar is raw
  • Senap
    Champagne77 skrev 2009-02-11 21:12:37 följande:
    Ni som redan har era buggor - hur många av er har köpt en extra ram till till sittdelen, d v s har alltså ram till både sitt- och liggdelen? Har man behov av det???
    De enda som brukar ha det är de som har syskon tätt och vill kunna ha en singelvagn  för små utflykter.
    My sugar is raw
  • Senap
    m med tre stjärnor skrev 2009-02-12 09:57:48 följande:
    Hej! Nu tror jag vi bestämt oss för vilekn färg vi ska ha. Mörkgrå med orange canvas suflett, tycker att det nog skulle vara snyggast med brun bas men vi är ju fler som ska säga sitt;) Nu till frågan vart jag ska köpa vagnen ifrån? Hittar ingen utländsk webshop (har köpt vagnar utomlands förr och gillar det)men jag tycker inte det blir så himla mycket billigare. Funderar därför på kidzshop, frit frakt och 500kr till annat... Hur fungerar en shoppen? Jag behöver en ståbräda det vet jag, det är bara bugaboos som funkar väl? Och är den bra (inget fan av ståbräda men jag kommer att behöva den...) Är det något annat tillbehör ni rekommenderar mig att köpa? (fjärde barnet, 25e vagnen men rookie på buggor;)Jag har en skip*hop väska, en oth åkpåse och en sittdyna från oth (passar bra i maclaren nu kan jag meddela;). Funkar de sakerna på buggen? Jättetacksam för svar!
    Just nu ligger pundet lågt medan eurom gått upp så beställ från England. Finns en till som också har juste deal om man ska ha babyskydd också... *letar*
    My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #6198
    oth-åkpåsarna är lite glatta och glider i Buggan.
    Buggans sitter bäst (då den fästs i vagnen och sitter som en smäck) men jag gillar även Lodger Bunker
    My sugar is raw
  • Senap

*son ifamnen*
    jag gillar mugghållaren, parasoll och åkpåsen som tillbehör.
    Det finns adaptrar till babyskydd om du vill kunna köra det på vagnen.

Det finns andra ståbrädor men jag minns inte vad de heter buggyboard? *osäker*

My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16